*Skravletråd September*

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Da var september her! :)

Og endelig ser jeg litt sol. Vært manko på sånt i hele sommer, så er jo passelig at den viser seg nå når sommeren er over :p
 
Her har været vært fint denne uka, og det er strålende fortsatt, ikke noe regn se på langtidsmeldinga til yr faktisk!

Ungene er på fjelltur med skolene i dag, dvs, de to eldste, yngstemor er ikke i form så hun er hjemme fra skolen i dag desverre. Sol fra skyfri himml, jeg tror de har en kjempedag!
 
Her har været vært fint denne uka, og det er strålende fortsatt, ikke noe regn se på langtidsmeldinga til yr faktisk!

Ungene er på fjelltur med skolene i dag, dvs, de to eldste, yngstemor er ikke i form så hun er hjemme fra skolen i dag desverre. Sol fra skyfri himml, jeg tror de har en kjempedag!
Herlig!
Usikker på hva været er hjemme, men eldste skulle på noe sykkeltur og telt med klassen i dag til i morgen.
Håper de koser seg! :)
 
Jeg gruer meg til vinteren jeg. Redd for å tryne igjen, og skade meg mer -,-

Uffda.. Funker kanskje litt med brodder? Jeg digger broddene mine, for jeg har sjeldent spesielt lyst til å falle og slå meg. ><
 
Uffda.. Funker kanskje litt med brodder? Jeg digger broddene mine, for jeg har sjeldent spesielt lyst til å falle og slå meg. ><
Joda jeg bruker brodder, men etter forrige vinter hvor jeg brakk håndleddet og forstuet foten, så vil jeg ikke ha vinter. Tror jeg blir hjemme i vinter rett og slett, mest mulig inne.
 
Føler vi har hatt høst siden vinteren forsvant, så kjenner jeg er litt lei :p Hehe. vanligvis synes jeg høsten er fin, jeg og.
Ser den:p Her har det vært trope i sommer. Slitsomt å jobbe og ikke minst å sove om natten. Nå er det perfekt temperatur:D
 
Sol fortsatt her, deilig. Spilte min første fotballkamp på 23 år i går, gøy selv om vi tapte.
I dag er eneste dagen uten planer denne uken så da har jeg tatt mini fri fra barnehagen og vi har kosedag hjemme, akkurat vært på sykkeltur til vannet, nå er det en liten ispause før soving om ikke så lenge.
 
September ja. I september blir min eldste 10 år.
Nå sitter jeg på allergi senter for trykk test.
Så blir neste test imorgen
 
Elsker høsten:happy093

Jeg hører mange som elsker høsten.

Flertallet av dem har helt andre assosiasjoner til høst. type farger etc.

Når jeg tenker høst så er mitt mentale bilde: Grått. Tåke. Regn.

Sånn været er nå, det er jo het nydelig, og sånn høst kan jeg like. Det enker jeg egentlig på som sensommer da. Høst, det er vått, kaldt, vind og regn
 
Jeg hører mange som elsker høsten.

Flertallet av dem har helt andre assosiasjoner til høst. type farger etc.

Når jeg tenker høst så er mitt mentale bilde: Grått. Tåke. Regn.

Sånn været er nå, det er jo het nydelig, og sånn høst kan jeg like. Det enker jeg egentlig på som sensommer da. Høst, det er vått, kaldt, vind og regn
Her er stort sett høsten veldig fin med mye fint vær. Liker egentlig best den lyse tida, men samtidig er det koselig med levende lys også. Og varmere klær, te, tøfler, osv:)
 
Her er stort sett høsten veldig fin med mye fint vær. Liker egentlig best den lyse tida, men samtidig er det koselig med levende lys også. Og varmere klær, te, tøfler, osv:)
Kjølig og tørt er fint.
Varmere klær er ikke noe problem, jeg elsker ull

Men når det regner i tillegg så er det ikke så kjekt.
 
Joda jeg bruker brodder, men etter forrige vinter hvor jeg brakk håndleddet og forstuet foten, så vil jeg ikke ha vinter. Tror jeg blir hjemme i vinter rett og slett, mest mulig inne.

Får prøve gjøre ting mest mulig innendørs da, ja ❤️
 
Puh, er fortsatt sykemeldt. Men vært på kurs i 6timer da det var obligatorisk ifht demensomsorgens abc-permene vi skal ta. Fy så sliten jeg er nå.
 
Ser den:p Her har det vært trope i sommer. Slitsomt å jobbe og ikke minst å sove om natten. Nå er det perfekt temperatur:D

Ser den.. vi har portable aircondition på soverommene, så de to-tre gangene det var over tjue grader, så har vi fått det kjølig. Måtte ha det her et år hvor det var så varmt.. :p Er ikke så heftig ventilasjon i huset, så.
Men ikke vært så mye sånt. Mest regn og 12 grader. ><
 
Back
Topp