Skravletråd onsdag 1 nov

BIBBI3

Forumet er livet
Morn!
 
Nok en morgen hvor jeg sitter og henger med nebb og øyelokk...[:'(]
 
Liiiiiite søvn igjen i natt, så jeg vet snart ikke hva jeg skal finne på. Ben starta kl 23 i går kveld og maste jevnlig etter smokken gjennom natta...
Oppvaskmaskina har streika... Så her venter et stort lass både på utsiden og innsiden som må vaskes for hånd...
Vaskemaskina lekker, men jeg bruker den likevel inntil videre...
Bilen min har ikke fått på vinterhjul fordi vi har rota vekk boltene til vinterdekka...
 
Noe mer mens jeg er i sutregang? Jo, har hatt blødninger i over èn uke nå.[:@]
 
Håper virkelig andre har mer positivt å dele med oss andre..
 
Nå må jeg skifte bæsjebleie!
 
Mornings!
 
Stakkar dere Irene og Flori!! Unner dere mer søvn enn dere får... Hadde liksom tenkt å klage over at Tuva våknet 3 ganger i natt for mat, men ble liksom litt teit når dere nesten ikke har fått sove i det hele tatt... Jeg har tross alt vært heldig, for Tuva sovner fort igjen når hun har fått pupp. Det eneste kjedelige er at hun våkner tidligere og tidligere for hver dag... 6.30 er jammen litt tidlig for mamma'n...
 
Kjedelig med blødninger da... Jeg hadde masse blødninger med cerazette, annenhver uke, og da 1 uke i strekk. Orket det ikke mer, så jeg sluttet med dem. Har ikke tenkt å bruke noe før jeg slutter å amme (og da skal vi sikkert begynne å prøve på nr 2.....[;)])
 
god morgen[:)] marcus våkna 5 han, lå og skravla og tulla til 6.20, da sovna han endelig, men sov bare til 7[&:]. hadde håpa han sov litt lenger men..da var det pupp, og nå er vi oppe.
igår snødde det hele dagen, så nå er det helt hvitt ute. knallblå himmel her idag, men 4 minusgrader. får se om det blir en tur ut i vogna. han sover jo så lite om dagen, og det å ha han i bæresela når det er så kaldt er jo ikke akkurat å anbefale nei[8|] gleder meg til den dagen han liker å ligge våken i vogna!!!! da blir alt så mye lettere. kanskje det blir innedag idag, har utsatt vasking av badet, og støvsuging av hele huset lenge nok nå!!
 
håper ting ordner seg for dere snart Irene[:)] ble mye på en gang.
kos deg på trilletur Flori[:)]
 
 
kan vel ikke klage over natta jeg heller. er jo vant til å være oppe noen ganger i løpet av natta, men i går våknet han når vi skulle legge oss, og da puppet han da, og sov til 04, puppet og sov til 06.30.. pupp og kos (og litt søvn) i senga vår til 07.30, men da synes han at det var på tide å stå opp... blir nok innedag på oss i dag, for det blåser en del i dag og jeg har ikke fått kjøpt bobledress enda, og siden det er fare for at jeg må bære han når vi skal ut så utsetter jeg turen til i morgen.. god tur dere som skal ut, og vi som skal kose oss inne får vel prøve å gjøre noe fornuftig.. eller kanskje ikke???[;)]
 
så herlig han er Lille-My
snappi: så det er ikke bare meg som må bære gutten min assa. håper han snart blir glad i vogna si.
 
hei og hopp jenter, er vel kanskje nå jeg skal si at siden ungene var to og en halv mnd så har de sovet tolvtimer hver natt unttatt kanskje to tre ganger hvor de har våknet og ville ha mat. men da har de sovnet igjen med engang[8D] og er vi på trilletur så sover de eller ligger helt stille og titter runt seg[:D] heldig ja..
 
god morgen!
 
Irene:uff stakkars deg.vet ikke om jeg har noen råd å komme med men jeg kan fortelle deg hva jeg drømte i natt[:)]
 
 
jeg gikk rundt i en koridor og tittet tilfeldigvis inn på et rom.der lå ben å suttra så jeg tenkte at jeg må jo ta han opp for deg så jeg ingen steder.
 
så gikk jeg videre i gangen med ben i armene å vi smilte å koste oss.så kom jeg til resepsjons dama,der spurte jeg hvor du var,å hun pekte å sa "hun ligger å kviler der inne"da sa jeg ikke vekk henne...så skulle jeg se etter ben til du våknet.å du kunne kvile deg så lenge du ville.jeg hadde kjeeeempe god tid.[:D]
 
er jeg ikke snill vel...må ikke spør meg hvor min egen baby var[8|][:D]
 
ellers er jeg forsatt vond i halsen og snuete[:'(]men jeg er ikke slapp å det er jo en stoor fordel!sitter her med nype teen min.kan jeg gi henne nype te???
prøvde å ringe HS nettopp å høre men dama i resepsjonen viste like mye som en gråstein.NADA![:@]måtte ringe senere når helsesøster var der[&o]
 
her er det 3grader å strålende sol.så i dag blir det tur gitt![:)]
 
flori:typisk menn å komme på feil tidspunkt[:D]kose deg på tur[:)]
 
tingeling:06.30 er litt tidlig ja.her vil hun ikke sove lengre en til ni.men det er helt passe syns jeg.ikke for sent å greit å komme seg opp[:D]
 
tina-75:liker ikke marcus å være våken selv om han sitter litt?slik at han kan se.....marielle syns det var veeldig spennede[:D]
 
lille-my:det var en flink gutt det.stille å rolig på natten[:)]
 
snappi:kose dere med inne dag[:)]
 
squat:det er godt du er velsignet med så snille barn!kan ikke klage selv heller[:D]
 
ha en fin dag alle sammen!
 
 
flori:typisk menn å komme på feil tidspunkt[:D]kose deg på tur[:)]

tingeling:06.30 er litt tidlig ja.her vil hun ikke sove lengre en til ni.men det er helt passe syns jeg.ikke for sent å greit å komme seg opp[:D]
 
tina-75:liker ikke marcus å være våken selv om han sitter litt?slik at han kan se.....marielle syns det var veeldig spennede[:D]
 
lille-my:det var en flink gutt det.stille å rolig på natten[:)]
 
snappi:kose dere med inne dag[:)]
 
squat:det er godt du er velsignet med så snille barn!kan ikke klage selv heller[:D]
 
ha en fin dag alle sammen!


 
Sier samme som tingeling jeg... skal ikke klage for mine 3 ganger i natt da...
 
Ligger å sover litt nå preben, men våkner vel ganske straks.. ville bare inn her litt å lese...
 
-10 grader her.. skal egentli på trilletur me barselgruppa, men lurer på om det blir, når det er så kaldt...???
 
Har de ingen tips å gi deg på HS Irene???
 
 
 
Strålende nydelig vintervær her i dag.... kaldt da... -7 brrr....[:D][8|]
 
Edvard har akkurat inntatt horisontalen i vogna si, og mor skal gå i dusjen.... håper han sover en god dupp nå, må ned på jobben en tur etterpå og de vil gjerne se han våken....[;)]
 
Ellers må jeg pønske ut hva carina og stine (junibarn i vente) skal få til lunsj når de kommer hit i morra... noen forslag?? Flere som vil komme på lunsj??[;)]
 
Foresten har ed vært oppe 2 ganger i natt å fått pupp, men han sovner omtrent mens han får pupp, er ikke ordentlig våken, og det er bare å legge han over i senga etterpå, han kaver litt, men sover videre....
 
Morsomme filmer lille-my! og flike store fabian!![:)]
 
Irene - huff, det høres ut som du sliter fælt... og det høres ut som om ben sliter like mye... hm... hva sier helsesøster?? Kanskje du skulle gått til legen og hørt om de kanskje kan hjelpe deg med noe søvndyssende i en overgangsfase? Vet om flere som har måtte tydd til det i en periode for å få ungene på rett spor....
 
Stardust: han kan like det i toppen en halvtime. i emmaljungavogna er det en klaff man kan sette opp, så han sitter fint i bagen og titter. men blir altfor fort utålmodig[8|] da er det så vanskelig å komme seg ut også.
 
Tina - du bør kanskje kjøpe deg sånn trekk man kan ha over bæresela... tror de kommer i vindtett med fleese på innsia, har sett annonse på finn tror jeg[;)]
 
Bæresele ja... hehe akk ja[:D][:D][:D]
Preben har blitt så tung at jeg klarer ikke bære ham mer enn et kvarter i sæla..[:'(]
 
Hehe.. han er jo 8,2kg vettu... og litt over 4mnd.. hoho...
 
Godgutten min ja
 
ORIGINAL: 3metut

Tina - du bør kanskje kjøpe deg sånn trekk man kan ha over bæresela... tror de kommer i vindtett med fleese på innsia, har sett annonse på finn tror jeg[;)]

 
ja det finnes til babybjørn ja. det skal jeg kjøpe[:)] takk for tipset.
 
ORIGINAL: Pia81

Bæresele ja... hehe akk ja[:D][:D][:D]
Preben har blitt så tung at jeg klarer ikke bære ham mer enn et kvarter i sæla..[:'(]

Hehe.. han er jo 8,2kg vettu... og litt over 4mnd.. hoho...

Godgutten min ja
Jeg klarer heller ikke bære han lenge i sæla... nå har jeg bare en gammel en fra 1996, men... husker da at jeg brukte den lenge da...[8|]
Har kjøpt meg sånn maya-wrap, men er ikke helt komfortabel med hvordan jeg skal bære han i den.... huff... penger rett ut vinduet...[&:]
 
kjenner til det 3metut! kjøpte mei tai, og har enda ikke brukt den[8|] nå liker han seg så godt i babybjørn.
 
kjøpte ulltøy til marcus igår. blant annet to gensere. skal det helst være inntil huden for best effekt, eller kan han ha den utenpå vanlig body??
 
ORIGINAL: 3metut

ORIGINAL: Pia81

Bæresele ja... hehe akk ja[:D][:D][:D]
Preben har blitt så tung at jeg klarer ikke bære ham mer enn et kvarter i sæla..[:'(]

Hehe.. han er jo 8,2kg vettu... og litt over 4mnd.. hoho...

Godgutten min ja
Jeg klarer heller ikke bære han lenge i sæla... nå har jeg bare en gammel en fra 1996, men... husker da at jeg brukte den lenge da...[8|]
Har kjøpt meg sånn maya-wrap, men er ikke helt komfortabel med hvordan jeg skal bære han i den.... huff... penger rett ut vinduet...[&:]

 
Øvelse gjør mester...
 
Har ei venninne som har ei slik, hun ble storfornøyd når hun fikk det til...
 
Hvis ikke kan du selge den til meg[;)] jeg har tenkt på å kjøpe...
 
kanskje lille marcus burde få litt kuldekrem i ansiktet når han sitter i sela stakkars??[8|]
 
HVa er kuldekerm?
 
ORIGINAL: Stardust
Irene:uff stakkars deg.vet ikke om jeg har noen råd å komme med men jeg kan fortelle deg hva jeg drømte i natt[:)]
jeg gikk rundt i en koridor og tittet tilfeldigvis inn på et rom.der lå ben å suttra så jeg tenkte at jeg må jo ta han opp for deg så jeg ingen steder.
så gikk jeg videre i gangen med ben i armene å vi smilte å koste oss.så kom jeg til resepsjons dama,der spurte jeg hvor du var,å hun pekte å sa "hun ligger å kviler der inne"da sa jeg ikke vekk henne...så skulle jeg se etter ben til du våknet.å du kunne kvile deg så lenge du ville.jeg hadde kjeeeempe god tid.[:D]
er jeg ikke snill vel...må ikke spør meg hvor min egen baby var[8|][:D]

 
  Så snill!!!!
Jeg har nemlig sovet to timer nå...mente Ben var litt våken tidligere, men ble still. Var det deg? Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse takk!
 
Back
Topp