Skravletråd onsdag 07.06.06

~Sol~

Gift med forumet
God morgen, junisnupper!!
Tenkte jeg skulle starte dagens skravletråd nå som jeg allikevel er våken.[:)]
Tenkte jeg skulle våkne opp til sol og sommer i dag, jeg! ...mon tro hvor jeg har fått den ideen fra? Hallo!!?! -jeg bor jo på Sunnmöre[8D]
Ellers så vil jeg gratulere meg selv med 40 uker i dag!
siden det er så mange som har födt för tiden og andre som gjerne vil ha ut babyen för tiden, så får jeg påta meg ansvaret for å gå over og opprettholde statistikken jeg, da..[;)]
 
 
 
 
God morgen sol77
 
Gratulere så masse med 40 uker...
regner med du er sliten & lei nå???
 
Selv er jeg det...ubeskrivelig!
Er nå i min 12 dag med konstante onde kynnere,
men ikke så mye å gjøre med det!
 
Ønsker deg og alle andre en fin dag
 
Klem Klem
 
...Begynner å kjenne litt på det at jeg kunne tenkt meg at babyen snart kom ut, men er ikke helt lei enda. Litt skuffet over at h*n ikke vil ut og möte mammaen og pappaen sin enda, men -men[;)]
Uff, det höres ikke bra ut og ha det slik som du har  hatt det dette svangerskapet, -det er vel noe jeg ikke ville unnet mine verste fiender en gang!
....håper du snart slipper dette mer og at babyen kommer ut for å hilse på deg..
Knip tenna sammen, og ha en så fin dag du bare klarer!!
 
Klemmer til deg[;)]
 
Go' morgen snuppelupper!
 
Sovet godt? Jeg har ikke det. Tenkt så mye på jobben som jeg mister, det er så mye som skurrer, så jeg tenkte å ringe fagforeninga i dag.
 
Ellers er det litt grått og overskyet her, med god tempratur fordi, akkurat passelig vær for ei høygravid dame!
Jeg skal bare være hjemme, prøve å få gjort no' fornuftig...
 
ORIGINAL: Mette_Moj

god morgen![:)] har nå blitt vekket av min kjære dust som ikke gidder på jobb...[&:] så nå får ikke jeg sove igjen... ble ikke termin baby på meg i går eller[:'(] så nå er det bare å telle dagene jeg går over tiden... å det er jo ikke morro....[&:] jaja...

 
heia! ...jeg har fremdeles 2 dager igjen til termin, men regner med å gå over.  Vi får tröste oss med at det skjer når det skjer! ....legger meg hver kveld med en liten tanke om det er denne natten det starter, men våkner opp hver bidige morgen, ser på sambo og sier; ja-ja; det ble ingen baby i natt heller.. [:D]
 
ORIGINAL: carina82

Go' morgen snuppelupper!
 
Sovet godt? Jeg har ikke det. Tenkt så mye på jobben som jeg mister, det er så mye som skurrer, så jeg tenkte å ringe fagforeninga i dag.
 
Ellers er det litt grått og overskyet her, med god tempratur fordi, akkurat passelig vær for ei høygravid dame!
Jeg skal bare være hjemme, prøve å få gjort no' fornuftig...

 
Sover for det meste som en stein, jeg! Har faste tisserunder rundt 3 og 5, men siden dodören er 1 m fra sengen sovner jeg nesten för jeg har lagt meg igjen.
Utrolig kjipt ang den jobben, da! Er det bare du som mister, eller er det en heil avd som legges ned?
Ring fagforeningen og sjekk ut for å väre sikker, du. Stå på krava!
 
Det er bare jeg som blir opsagt fra den avd, men har fått tilbud fra et annet sykehus, som jeg skal takke ja til. Ikke at jeg har så lyst, men har ikke så mye valg. Jobb må en ha! Må ha noe etter endt permisjon.
Trodde ikke de kunne si meg opp fra den avd jeg jobber på før permisjonen var over. Jeg må jo ha en turnus å forholde meg til. Jeg har jo krav på hellidag tillegget mens jeg er i perm. etc.
 
 
Ja, du har jo rett på alle tilleggene, og skal jo väre satt opp i turnus? ...höres litt merkelig ut, dette.
Når skal du evt begynne i den nye jobben, da? ..du må jo slippe opphold i arbeidsforholdene siden de gjör noe slikt?
 
 
Hallo alle våkne juni-damer...
Da melder jeg meg for siste gang, skal legges inn på føden i dag kl.13.00, for planlagt keissersnitt i morgen tidlig. Det skal bli godt å bli ferdig, men samtidig litt vemodig også, og tenke på at dette er den siste dagen jeg kjenner spark og liv inni meg..., men vi har vel gjort "plikten" vår nå når tredje"mann" kommer på fire år...
Ønsker dere alle lykke til videre, og at dere slipper altfor mange lang dager på overtid. Stikker nok innom på "født i juni" når jeg er hjemme igjen, vi "snakkes"...

 
ORIGINAL: Junibarn i vente

Hallo alle våkne juni-damer...
Da melder jeg meg for siste gang, skal legges inn på føden i dag kl.13.00, for planlagt keissersnitt i morgen tidlig. Det skal bli godt å bli ferdig, men samtidig litt vemodig også, og tenke på at dette er den siste dagen jeg kjenner spark og liv inni meg..., men vi har vel gjort "plikten" vår nå når tredje"mann" kommer på fire år...
Ønsker dere alle lykke til videre, og at dere slipper altfor mange lang dager på overtid. Stikker nok innom på "født i juni" når jeg er hjemme igjen, vi "snakkes"...



 
Jöss, 3 stk på fire år! ...det må man si.
Lykke til med innleggelsen og KS i morga, må nok si jeg misunner deg nå som du snart har gullet i armene dine. Vi skravles nok på "födt i juni" etterhvert, ja!!
Masse, masse lykke til.
 
God morgen jenter[:)]
Godt å se det er noen flere oppe så tidlig[;)]
Eller det er vel kanskje ikke så tidlig lenger...
 
Har lagt HELT søvnløs i natt... det er 4. natten på rad uten noe særlig søvn så det begynner å ta på[&:][:(]. Tenkte å prøve litt igjen etterpå...
 
Carina: Ta kontakt med fagforeningen ja, det ville jeg og gjort, høres rart ut med den oppsigelsen. Klart du må få tilleggene utbetalt også i permisjonen, og da må du jo ha en turnus å forholde deg til...
 
skal begynne i den nye jobben etter endt permisjon. Altså om en lite år. Nei, jeg må ta den telefonen... (etter frokosten) Jeg trodde ikke jeg kunne bli oppsagt i permisjonstia jeg... oppsigelsen vil bli datert 15. Juni...
 
Gratulerer med 40 uker sol77! Nå er du og Mette_moj  de neste som skal ta turen til føden...
 
Nei, nå har jeg värt våken noen timer, så nå vil jeg sove litt igjen. Må sove nå mens jeg fremdeles er herre over min egen tid!!
...skravles nok litt seinere, jenter.
Ciao!![;)]
 
Lykke til da junibarn i vente...
Tenk i morgen har du gullet ditt i armene, i stede for magen! [:D]
*litt missunnelig*
 
Grattis med 40 uker Sol77!![:)]
 
Lykke til, Junibarn i vente!!!![:)] Vi snakkes nok på "født i juni" ja[;)]
 
ORIGINAL: carina82

Lykke til da junibarn i vente...
Tenk i morgen har du gullet ditt i armene, i stede for magen! [:D]
*litt missunnelig*

 
 
Takk og takk, jeg blir der en ukes tid så kanskje vi "Elverums-damene" kan møtes til lunsj på sykehuset i stede for på Fryd og Gammen, det nærmer seg jo for dere andre også...
 
Go'morn, go'morn, alle junisnupper!
 
Jeg er tydeligvis en av de få som får sove på natta. Med bare en liten dopause, har jeg vel fått 8 timers dyp og uforstyrret søvn i natt (ja, vet det er skrekkelig urettferdig, men hva kan jeg gjøre???) [:)]
 
Grattis til sol med 40 uker - nå må vel nurkegullet i magen være moden til å møte verden her ute snart, vel...?
 
Håper det ordner seg med jobben, Carina - og ønsker deg masse lykke til med det forestående keisersnittet i morgen, Junibarn i vente (3 barn på 4 år (!), hadde du tenkt å befolke jorden alene [:D]???)
 
ORIGINAL: Junibarn i vente

Hallo alle våkne juni-damer...
Da melder jeg meg for siste gang, skal legges inn på føden i dag kl.13.00, for planlagt keissersnitt i morgen tidlig. Det skal bli godt å bli ferdig, men samtidig litt vemodig også, og tenke på at dette er den siste dagen jeg kjenner spark og liv inni meg..., men vi har vel gjort "plikten" vår nå når tredje"mann" kommer på fire år...
Ønsker dere alle lykke til videre, og at dere slipper altfor mange lang dager på overtid. Stikker nok innom på "født i juni" når jeg er hjemme igjen, vi "snakkes"...



 
Lykke til med morgendagen[:D][:D]
 
ORIGINAL: Junibarn i vente

ORIGINAL: carina82

Lykke til da junibarn i vente...
Tenk i morgen har du gullet ditt i armene, i stede for magen! [:D]
*litt missunnelig*



Takk og takk, jeg blir der en ukes tid så kanskje vi "Elverums-damene" kan møtes til lunsj på sykehuset i stede for på Fryd og Gammen, det nærmer seg jo for dere andre også...

 
Heisann! og lykke til i morra tidlig!! [;)]
Ja nå kan jo hva som helst skje.... kanskje det blir sykehuslunsj... hadde vært helt greit det da![:)]
 
Jeg har sovet så dårlig i natt + at jeg måtte opp for jeg overførte bilder til elkjøp og det tok så himla lang tid... så selv om jeg var stuptrøtt og sov en time på slutten av opplastinga, så måtte jeg jo opp å avslutte den...[8|]
 
Så... når jeg har lest litt her bærer det inn i senga igjen...prøve å få noen timer på øret før gutta er ferdig med skolen.[:)]
 
Back
Topp