Skravletråd november

Arg nå kommer ulempen med unger som i utgangspunktet våkner tidlig og enda tidligere når vi stiller klokken (altså i 5 tiden idag). Ikke en gang kommet oss ut dørene til bhg og storebror sutrer og alt er galt. Gi meg styrke. Samt lillebror kommer til å hyle hele bilturen til bhg
Masse styrke sendes din vei:)
 
Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.

Opp og hopp.

Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
November er igang, alle ungene i senga og yngste er lei.
God morgen. Det er litt i tidligste laget . Mannen har alt begynt i ny jobb ja? Her har frøkna desverre blitt syk
 
God morgen. Det er litt i tidligste laget . Mannen har alt begynt i ny jobb ja? Her har frøkna desverre blitt syk
God bedring til frøkna.

Offisielt begynner mannen i dag, men han jobbet i går også. (det tar han da som en fridag i jula)

Fort i svingene. Intervju mandag sist uke og nå altså igang
 
God bedring til frøkna.

Offisielt begynner mannen i dag, men han jobbet i går også. (det tar han da som en fridag i jula)

Fort i svingene. Intervju mandag sist uke og nå altså igang
Tusen takk:) Lurt, kjekt med fri da. Hjemme i julen eller reiser dere noen plass ?
 
Tusen takk:) Lurt, kjekt med fri da. Hjemme i julen eller reiser dere noen plass ?
Vi er hjemme i julen. Det er fjerde året nå. Vi reiste annenhver gang til mine og hans i mange år. Med små barn og hund og stappa bil og stressnivå under ørene et sted.

Vi slutta. (vi flytta sånn at vi bor nært mine. Reiste til hans siste gang det året vi flytta) Vi er hjemme. De som vil komme er velkommen.
 
Vi er hjemme i julen. Det er fjerde året nå. Vi reiste annenhver gang til mine og hans i mange år. Med små barn og hund og stappa bil og stressnivå under ørene et sted.

Vi slutta. (vi flytta sånn at vi bor nært mine. Reiste til hans siste gang det året vi flytta) Vi er hjemme. De som vil komme er velkommen.
Ja det er stressende. Vi skal østover i julen, blir 8 dager der. Tar fly og leiebil fra Gardemoen.
 
Back
Topp