Skravletråd Mars

Jeg blir så frustrert! Lillemor sliter med at hun tisser på seg, så vi kommanderer henne på do med jevne mellomrom. Men så nekter hun å gå da, og gjett hvem som tisser seg ut mens vi prøver å få henne til å høre etter?!
Jeg er så sliten! 2 år har vi holdt på med dette! Ingenting fysisk galt.
Må tvinge henne til å gå på do, jeg er så lei av å krangle om det!
I dag kom det er helt dobesøk, og da fant hun det lurt å sette seg ned på puta på telefonbenken som står i gangen. Den ble kliss våt. Og trekket kan ikke tas av.
Kjenner at jeg får hodepine :(

Uff, så frustrerende![emoji20]
Jeg har det på samme måte med min 7 (!) åring! Går aldri på do frivillig, og uhell dagen lang...[emoji13] ikke noe fysisk galt her heller....
 
Blæ, kjedelig å være syk. I kveld kommer hodepinenen. Og det til tross for at jeg er under påvirkning av et par ibux. Nesten så jeg tror jeg må bli hjemme i morgen også.

Masse god bedring[emoji4] håper formen er bedre nå?
 
Da er dagen kommet. Jeg gruer meg

Rett etter skolen er slutt henter vi de to eldste, og jeg driver en stadig overbevisning av meg selv om at det ikke er noe poeng i å ha med toåringen, ikke sant? At hun ikke skjønner uansett og at hun som stor ikke vil holde det det mot oss at hun ikke fikk være med? Jeg har nok med å ta meg av de to eldste tenker jeg, og mannen har hovedansvar for hunden, som vi altså tar med til dyrlegen og drar hjem uten. Vi skal ta rolig farvel med henne, men i alle fall eldste har sagt at han vil gå ut og ikke være der når hun FAKTISK dør, men være der og ta farvel mens hun sovner. Så da går i så fall jeg ut med ungene når den siste sprøyten skal settes, det er sikkert ikke dumt det.

Stor klem Sara[emoji173]️
 
Uff, så frustrerende![emoji20]
Jeg har det på samme måte med min 7 (!) åring! Går aldri på do frivillig, og uhell dagen lang...[emoji13] ikke noe fysisk galt her heller....

Hvordan går det på skolen? Tisser han på seg der og?
 
På tide med litt yoga!
Glad det er torsdag, for jeg er så klar for litt godis :D
I morgen blir det :D
 
Har kjøpt blomster til påske. Det blir spennende å se hvor lenge de holder ^^
Jeg er ikke flink med blomster!
Jeg klippet av blomstene og bladene i den potta jeg kjøpte i forrige uke, for de var begynt å bli brune. Vil det komme nye blomster tro?
 
God morgen! Og god ferie til dere som tar påske ferie idag :D
 
Back
Topp