skravletråd mandag 4 des.

Mrs b

Forumet er livet
VIP
mornings!
 
av en eller annen grunn våkna snuppa 06 og skulle ikke sovne igjen,så da er vi oppe da.stelt å mata.
skulle stå opp 07 i dag for snuppa skal til farmor og være der hele formiddagen[&:][:(],jeg skal vaske ut et hus i dag.merker det ikke hadde past å begynne å jobbe igjen[:D]
 
 
ha en fin dag jenter!
 
vist ikke dette er en oppmuntring på morgenkvisten så vet ikke jeg[:D]
 
http://atvs.vg.no/player/player.php?id=6289&keyword=
 
good morning[:D] skal vel ikke det helt store idag. ut å trille i sportsvogn, bytta igår kveld. blir spennende[:D] tenkte meg en tur på babyshop, se etter en litt tjukkere jakke til marcus enn de han bruker nå. ikveld får jeg besøk av en venninne. blir koselig.
 
stardust: de er så herlige når de ler, hehe. lykke til med vasking.
ha en strålende mandag
 
Morn
 
Skulle lagt meg tidligere i går. Bra trøtt i dag..
Ben starta kl 0610 med pludre og jeg vil opp-sutring.
 
Han er veeeeldig sur i dag, så mulig litt ettervirkninger fra i går.
Håper det bedrer seg.
 
Må få dusja, og begynne å rydde hus. Ser ikke så bra ut her akkurat nå.
 
God morrn dere!
 
I dag skal vi til fysio med Trym, skal besøke en liten nyfødt,
så skal jeg i ettermiddag på en prøvetime på BAILINE..
Har noen hørt om det?? Erfariger??
 
stardust: De barnelatterne på VG er bare drit skjønne.
 
[link=http://www.babyverden.no/forum/showProfile.aspx?memid=5871]tina-75[/link]: kos deg på handletur med ny vogn.
 
Bens mamma: Husvask...skulle ha gjort det samme,
men nå må du ikke sovne i vaskebøtta da...hehe!
 
God morgen!!
 
I natt fikk jeg til det der med å drøye nattmatingen. Tuva våknet 0.30 og var litt sutrete. Men jeg tok henne ikke opp, og hun sovnet etter en halv time. Så vpknet hun ikke før 6!!!! Da fikk hun mat og var våken en time, sovnet igjen og sov til 8.45. Så nå føler jeg meg ganske uthvilt jeg!
 
Skal til fysio i dag så svigermor kommer og passer Tuva.
 
[:)]stardust: Skjønner at du ikke liker at snuppa er borte fra deg, men hun får det sikkert kos hos farmor da!
[:)]tina-75: Håper du finner ny jakke til MArcus!!
[:)]Bens mamma: Lykke til med rydding av hus. Håper ikke Ben er sur i hele dag da....
[:)]Kathrine: Har aldri prøvd Bailine, men hørt av andre at det funker ganske bra... Lykke til i alle fall!!
 
 
Mårrn tingeling1!
Ja jeg har å hørt mye om Bailine, men har ingen forventninger.
Men jeg håper selvsakt at det er noe i det folk snakker om.
Men det er dyrt da, men jeg begynner å bli desperat.
Blir spennende å se hva hun sier i dag på prøvetimen.
 
Godt at du er uthvilt til fysio timen din.
 
Nei Bailine har jeg aldri hørt om...det er for no?
 
morn morn....
 
natta begynte ikke så god her i gården...hun våkna 6 ganger før jg la meg,kl 22,la henne 19.45![:'(]
så kl 24 våkna hun igjen med et hyyyyl,så jeg spratt opp i senga... hun hadde tissa seg ut!!! dumme pappa som hadde stelt henne og sikkert tatt bleia feil på!![;)][:@] skifte på ALT!!! fikk pupp og da sov hun videre til 05,fikk pupp og sov til 08.45,så natta ble god til slutt....
 
snart skal vi gå, skal kjøre mamma for å handle julegaver....
 
vi snakkes ladies!!![:)]
 
god morgen jenter.
Nå sitter mamman og spiser frokost og blidfisen sitter i stolen og leker og ler.
Vi får besøk av bestevenninna mi og jenta ho si på 1 år, de skal være her i natt. så kan vi gå på trening å så kan sambo passe de to små[:D]. I morgen skal vi lage julekort, og så skal vi ta nisse bilde av de to og et bilde der de har på seg liverpooldraktene...[:D] det blir sikkert bra for marcell sin drakt er str 1 år, så han blir sikkert helt borte
 
Vi må kanskje prøve å komme oss en tur ut i dag i vogna.
 
synes grøten blir så klissete innimellom, noen som vet hvorfor? for varmt vann eller?
 
ORIGINAL: tina-75

synes grøten blir så klissete innimellom, noen som vet hvorfor? for varmt vann eller?

 
Jeg sper på med mer vann da jeg..[8|]
 
ORIGINAL: enit

god morgen jenter.
Nå sitter mamman og spiser frokost og blidfisen sitter i stolen og leker og ler.
Vi får besøk av bestevenninna mi og jenta ho si på 1 år, de skal være her i natt. så kan vi gå på trening å så kan sambo passe de to små[:D]. I morgen skal vi lage julekort, og så skal vi ta nisse bilde av de to og et bilde der de har på seg liverpooldraktene...[:D] det blir sikkert bra for marcell sin drakt er str 1 år, så han blir sikkert helt borte

Vi må kanskje prøve å komme oss en tur ut i dag i vogna.

 
Vi skal også kjøpe Liverpooldrakt til Ben.
Hvor har dere fått tak i den?
 
ORIGINAL: Guttemammaen

Mornigs [;)]. Inatt sov Daniel fra 1830 te kl 6 - pupp og sov te halv 10 [:D]. Meeeeen: Ben har skrike halve natta, syk og feber [:'(]. Jeg og Knut har løpt på omgang [&:]. Fekk vaska stua ferdig igår, så da fekk jeg fram julepynten. Nei jeg må ta meg av Ben her. Ha en fin dag alle [;)].

Ps Bens mamma: så kjipt med hjemreisa, hørtes fryktelig trasig ut [&:]

 
Flinke Daniel!!!
Stakkars Ben.. Håper han blir rask bra igjen.
 
Må si det er godt å være hjemme igjen.
Ben har gulpa noe enormt i formiddag. Har skifta på meg selv to ganger og han èn gang..
 
Har fått lagt sammen klær og hengt opp nyvaska klær, samt tatt oppvasken, spist frokost og dusja.
Skal tørke litt støv etterpå.
 
 
 
hey!
Det var såå kosli hos foreldra mine i går, elsker å komme hjem, sambo er tapper han hihi! [;)][:D]

I dag våkna jeg først av sambo som dro på jobb, så lå jeg lenge og lurte på om jeg kanskje bare sku stå opp... men siden jeg tenkte så hardt på det, må jeg ha sovna...
så lå vi og slumra litt i senga, snuppa og jeg. Drømte sinnsykt mye! Til slutt våkna jeg av no brak ved siden av meg etterfulgt av en stank... og der lå snuppa og trykka... og resultatet gikk gjennon både pysj og laken [8D] mmmm nais. Så da var det bare å pælme ungen i balja og skrubbe madrassen.

I dag tror jeg vi tar oss en tur på europris kanskje... skal ha en reiseseng til snuppa. Tror de har det der, men får se åssen den ser ut først, og evt dra på babyshop også å se.

Herregud som det iser i tenna mine, det har lissom spredd seg... [&:] klarer (nesten) ikke spise kake... dvs jeg burde ikke, men klarer ikke la være. Apropo- nå har jeg helt glemt det rundtsykket jeg stekte i sted, som har ligget på kjøkkenbenken og kulan en liten evighet, damn...
 
Det var litt av en start på dagen Miluna![:)]
 
Stille her i dag.... Alle skremt etter treffet?[8D]
 
Ale: Thea-Emilie har lært Ben å lage den prrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-lyden. Han har holdt på siden treffet.[:D]
 
vært ute og gått tur med sportsvogn vi satt så fint og titta. kjøpte bare mat, kjedelig. fant ingen tjukk ålreit jakke til marcus, bra det er så behagelige temperaturer ute. knallblå himmel og sol
 
Så deilig da!
Her regner det, så jeg tror ikke jeg orker ut i dag.
 
Burde ha handla noe mat, men får heller sende sambo i kveld etter visninga.[;)]
 
ligger annonsen av huset på nettet nå eller?  lykke til på visninga
 
Hmm ja her får man jo ikke gjort noe fornuftig .... holder for øyeblikket på å fortære frokosten, mens jeg ser refleksjonen av mitt eget speilbilde via ei glassdør. Noen som har en søppelsekk jeg kan tre over hue? eller kanskje en egen stylist? Sitter her med fancy raggsokker, treningsbukse, ammegenser, null bh og håret surra sammen i en ulekker knute på hue.  Bærre lækker ja.. Får vel hoppe i dusjen snart...[8|]
 
 
Back
Topp