Skravletråd mandag 21 august

jordmoren tok fram saksen med meg med, fordi hjertrytmen til Sofie begynte å gå ned. men eg laget et litt styr ut av det at eg såg saksen og sa at eg ikkje ville klippes og dermed trur eg ho drøyde det ei ri lenger en kva ho først hadde tengt, og da gikk alt bra! så eg slapp heldig vis å klippe, for akkurat det hadde eg sett for meg som et mareritt.
uff ja de stingene var ikkje noe gode.
 
så fin hjemmeside du har laget deg Carina!! Blir rent misunnelig jeg!! [;)]
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: lalina

måtte dere jenter sy mye?
noen som klarte seg uten å sy?
eg sydde en 5-6 sting trur eg, men stingene gikk opp igjen dag2. så da måtte eg sy på nytt og det var ikkje noe morro. for da var alt over og eg var liksom så lite gira på noe mere smerte.
men eg trur faktisk at den oljen eg brukte for å forhindre rifter funka, for eg smurte meg bakover og der fikk eg ikkje en eneste rift, men eg revnet sideveis.



sydde ingenting...[;)] hadde kun en liten utvendig rift... som sved i fem dager [&:]

åååå kor heldig du var katrine, du med brukte olje ikkje sant? trur du den hadde neo effekt?
 
ORIGINAL: lalina

jordmoren tok fram saksen med meg med, fordi hjertrytmen til Sofie begynte å gå ned. men eg laget et litt styr ut av det at eg såg saksen og sa at eg ikkje ville klippes og dermed trur eg ho drøyde det ei ri lenger en kva ho først hadde tengt, og da gikk alt bra! så eg slapp heldig vis å klippe, for akkurat det hadde eg sett for meg som et mareritt.
uff ja de stingene var ikkje noe gode.


Her å... Amalie måtte ut på neste ri, så j.m klipte i mella riene. Espen så og hørte alt. Jeg hørte å kjente det.... For å si det mildt. Saksa var litt sløv...[:D] Men ingen trumer, vi ler av det vi!
 
ORIGINAL: katrine35+

så fin hjemmeside du har laget deg Carina!! Blir rent misunnelig jeg!! [;)]

Takker. Det kommer mye mer. Men hovedsaklig masse blilder, da det er kjedelig å lese masse tekst. Bilder sier så mye mere.
 
ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: lalina

måtte dere jenter sy mye?
noen som klarte seg uten å sy?
eg sydde en 5-6 sting trur eg, men stingene gikk opp igjen dag2. så da måtte eg sy på nytt og det var ikkje noe morro. for da var alt over og eg var liksom så lite gira på noe mere smerte.
men eg trur faktisk at den oljen eg brukte for å forhindre rifter funka, for eg smurte meg bakover og der fikk eg ikkje en eneste rift, men eg revnet sideveis.



sydde ingenting...[;)] hadde kun en liten utvendig rift... som sved i fem dager [&:]

åååå kor heldig du var katrine, du med brukte olje ikkje sant? trur du den hadde neo effekt?

ja + at jeg tror akupunkturen jeg hadde i forkant hjalp til med at jeg fikk en lett fødsel
 
sa ho fra at ho kom til å klippe deg?
brukte ho det ordet?
med meg sa ho, nå får ho hjelp på neste ri, og da såg eg saks, og da hadde eg ut av meg ei lekse om den saksa, og da la ho den fra seg, men hver gang eg sette opp overkroppen når eg fikk ei rie, såg eg den forb....  saksa.
 
Jeg ble klipt med første mann, men nekta plent på det med andre og med tredje var det ikke snakk om...[:D]
 
Har vært inne og lagt igjen hilsen!! Kjempefin side![:)] MAsse fine bilder
 
ja, hu sa ifra  at nå måtte de klippe. Legen som var der som beordret det. J.m var rimelig stressa da, og mens hun klipte, sa hun "uff da, huffa meg, oooiii da"  [:D][:D]
 
Meeennn aldri så hyggelig det var å skravle med dere igjen, såå må jeg krype til køys nå.
 
Go' natta alle mødre.
Sov godt og drøm søtt.
 
   hehehe beste sove smilys jeg fant....
 
ORIGINAL: carina82

ja, hu sa ifra  at nå måtte de klippe. Legen som var der som beordret det. J.m var rimelig stressa da, og mens hun klipte, sa hun "uff da, huffa meg, oooiii da"  [:D][:D]

ooopppsssan, og da veit du det Carina, skal du ha fleire barn e det berre å ha med seg kjøkkensaksa i sykehusbaggen.
sa da blir din huskeliste til sykehusbaggen slik:
*truser
*sokker
*blader
*såpe
*kjøkkensaksa
*hårstrikk
*bh
*osv........
 
Huff da.. klipping revning og sying nedentil høres fælt ut!! Slapp hvertfall det jeg da som endte opp med keisersnitt. Kan ikke anbefales det altså! Ville heller hatt stingene andre plasser for å si det sånn--- Men kan fortelle om fødselen min en annen kveld[;)]. Må amme og legge oss eg no...
 
Natta jenter[:)]
 
vi skal feire jul hos mammaen og pappaen min, dette blir første gang eg og mannen min skal feire jul i lag selv om vi har vært i lag i over 11 år.
det er eg som har bestemt at vi skal være hos familien min, slik er det berre der med basta.
 
ORIGINAL: xcrazyx

har dere sovnet alle sammen??

sitter med samme dilemmaet her...HVOR skal vi feire jul?
tror sambo skal jobbe og...
jeg har jo skilte foreldre så jeg har før brukt å være annenhver jul til de, men nå har vi jo 3 plasser å velge mellom....men tror d blir jul med mamma og de neste år når hele slekta på den siden er samlet hos besteforeldrene mine!
så vi står igjen med hjemme hos pappa ell hos svigermor...ell hjemme hos oss!
ikke vet jeg[&:]
eneste jeg vet, er at jeg gleder meg noe syyyykt mye...

 
kan ikke alle samles hjemme hos dere da??
 
ORIGINAL: xcrazyx

er ikke plass til så mange her...pappa og de blir 5 og svigermor og de er 3....så ba blir vi 11 stk...litt for mange hjemme her, har tross alt bare en liten leilighet!!

 
Bor trangt vi også.Vanskelig dette med hvor en skal feire jul. Vi skal feire hjemme hos mamma i år.Det er svigers sin tur men vi mistet pappan våres for 4 uker siden så vi skal feire jul hjemme hos mamma.det blir utrolig rart uten han.
 
Back
Topp