Skravletråd grønn

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Beklager at jeg ikke opprettet denne før. Skravle på!
 
Hei jenter! Denne dagen har flydd av sted! Men rakk og levere vekt. Er det noen som vil være lagleder for grønt? :)
 
Fint om noen tar ansvar og leverer for grønn i kveld i alle fall så får dere diskutere hvem som skal gjøre det videre.
 
(og om noen mangler, sjekk evt blå og gul sin veietråd om de har ppdatert der denne uken)
 
Det var mye bra på utfordringer denne uken! Jeg gleder meg til en ny sunn uke! Men først 50-års lag i kveld [emoji4] god helg!
 
Det var mye bra på utfordringer denne uken! Jeg gleder meg til en ny sunn uke! Men først 50-års lag i kveld [emoji4] god helg!

Godt å høyra det falt i smak [emoji1303]
 
Jeg skal gi blod denne uken så da detter aktivitetsnivået mitt betraktelig. Må vel ta det med ro i to uker etterpå:(
 
Spammer litt her i dag..

Jeg hater å bli tatt bilde av, men nå har altså noen klart å snikfotografere meg:( Jeg ser jo ut som en strandet hval på en dårlig dag. Fytti grisen:(

Og jeg som følte meg så flott etter å ha tatt av noen kilo.. blæææ
 
Spammer litt her i dag..

Jeg hater å bli tatt bilde av, men nå har altså noen klart å snikfotografere meg:( Jeg ser jo ut som en strandet hval på en dårlig dag. Fytti grisen:(

Og jeg som følte meg så flott etter å ha tatt av noen kilo.. blæææ

Det er jeg sikker på det er bare du selv som synes! Noen dager føler man seg bra og stråler, andre dager er alt bare blæ! Det er ikke så enkelt i en hektisk hverdag med alle mulige godsaker og lettvinte løsninger rett rundt hjørnet å ta gode valg! Det er rett og slett et stor problem i denne tiden, som noen her har nevnt før! Vi får være fornøyde med å hvert fall gjøre noe, slik vi gjør nå med å delta i krigen og tenke oss litt om! Jeg har ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt denne uken, men har hvert fall kuttet snop og er fornøyd med det [emoji106][emoji4] håper vi slår de røde snart sammen [emoji5]
 
Det er jeg sikker på det er bare du selv som synes! Noen dager føler man seg bra og stråler, andre dager er alt bare blæ! Det er ikke så enkelt i en hektisk hverdag med alle mulige godsaker og lettvinte løsninger rett rundt hjørnet å ta gode valg! Det er rett og slett et stor problem i denne tiden, som noen her har nevnt før! Vi får være fornøyde med å hvert fall gjøre noe, slik vi gjør nå med å delta i krigen og tenke oss litt om! Jeg har ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt denne uken, men har hvert fall kuttet snop og er fornøyd med det [emoji106][emoji4] håper vi slår de røde snart sammen [emoji5]
Hei:)
Tusen takk for gode ord:) Er nok sikkert bare meg...
I dag fikk jeg på meg en bukse jeg ikke har hatt på meg på flere år:)
 
Hei jenter:)
Denne uken er en dårlig uke:( Kommer sterkere tilbake neste uke!!
 
Hektisk men god uke her. Krysser fingrene for imorgen :)
 
Ned 0,7 kg. Er egentlig ganske fornøyd. Gått ned 4,4 kg siden krigen startet og det hadde jeg ikke gjort hvis ikke jeg hadde vært med :) Så klapp på skuldra til oss som faktisk er med på dette! :-D
 
Håper dere rekker å oppdatere vekt! :)
 
Dette var en trist innlevering. :( Du er rå her er jeg. Grattis med god nedgang. Kun du og jeg som er med videre på grønt. Så da ryker jeg hvis vi havner nederst. :/
 
Fillern og, uforutsette hendelser gjorde at jeg ikke rakk hjem før nå! Skulle ha gjort som før og notert inn alle data tidligere i uken! Hvis ikke krigleder er snill med meg da? Kan få gjort det ila en time...
 
Back
Topp