**Skravletråd for augustdamene**

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Her kan vi skravle om løst og fast :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Rosa utflod i dag og i går... Nervøs! :/
 
Ikke mer enn 4+2 ^^
 
Ikke mer enn 4+2 ^^
Dette er vel kanskje en mager trøst, men det er veldig vanlig å blø tidlig i svangerskapet! Plages selv med blødninger (brun utflod) å skjønner hvor skummelt det er! :/ prøv å slapp av ikveld! :)
 
Rosa utflod i dag og i går... Nervøs! :/
Jeg hadde også litt lyserosa tidligere i uka, så føler med deg, håper det går bra. Hos meg stoppet det dagen etter, nå blir jeg bare kvalmere og kvalmere for hver dag som går :p
 
Har også hørt og lest at det et vanlig å blø litt når ikm egentlig skulle ha kommet. Så lenge det ikke er smerter og mye blod så trenger man som regel ikke beskymre seg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde rosa utflod av of på de første 8 ukene første gang jeg gikk gravid. Det gikk helt fint og hun er nå en glad og fornøyd 6-åring :) krysser fingrene for at det er helt uskyldig for deg også!!
 
Ja, jeg får bare roe meg ned. Blir tv slave i kveld kjenner jeg ;D
 
Samme her :) planer om å finne frem litt strikketøy eller hele noen julegaver, men foreløpig ligger jeg alt for godt på sofaen :) har vi terminliste her inne enda?
 
Samme her :) planer om å finne frem litt strikketøy eller hele noen julegaver, men foreløpig ligger jeg alt for godt på sofaen :) har vi terminliste her inne enda?
Har ikke kommet noen terminliste enda! Men du må bare lage en vist du vil! :D
 
Jeg klarer ikke komme inn på rett profil på dataen, så bruker bare iPad og der går det ikke an å redigere innlegg.. Har nemlig en annen bruker også, og jeg kommer bare inn med den på pc, så skjønner ikke hvordan jeg klarte å få inn *jordbærpiken* på padda..?? Klarte å komme inn på pc en gang for noen mnd siden, så tror jeg har en ticker som viser at jeg er rundt 16 uker på vei? Kommer ikke inn igjen nå, så får ikke fjerna!!!
 
Jeg klarer ikke komme inn på rett profil på dataen, så bruker bare iPad og der går det ikke an å redigere innlegg.. Har nemlig en annen bruker også, og jeg kommer bare inn med den på pc, så skjønner ikke hvordan jeg klarte å få inn *jordbærpiken* på padda..?? Klarte å komme inn på pc en gang for noen mnd siden, så tror jeg har en ticker som viser at jeg er rundt 16 uker på vei? Kommer ikke inn igjen nå, så får ikke fjerna!!!
Hmmm! Jeg bruker kunn appen på mobilen så jeg vet ikke hvordan du får fikset problemet! :/ men så irriterende da! :O
 
Ja, det er irriterende!! Men har prøvd å sende pm til moderator for å se om det kan fikses. Vil helst bruke denne profilen, ikke den andre jeg har (er så teit navn + at *jordbærpiken* er den eldste)..
 
Ja, det er irriterende!! Men har prøvd å sende pm til moderator for å se om det kan fikses. Vil helst bruke denne profilen, ikke den andre jeg har (er så teit navn + at *jordbærpiken* er den eldste)..
Håper de får fiksa det da! :)
 
Ååånei, gårsdagens forsøk på å komme inn på pc gjøre at jeg nå heller ikke kommer inn på iPaden med min egentlige bruker :( så jeg er *jordbærpiken*, men med den andre brukeren.....
 
Back
Topp