Skravletråd for apriljentene

Jeg har kjempelyst til å se den, så håper den snart blir inkludert i babykinoprogrammet :)

Hadde nesten vært litt rart hvis de ikke gjør det
 
Aldri meir skal me prøve andre sine råd om legging. Er det ikkje et utsagn som sier, ikke fiks det hvis det ikke er ødelagt?

Så frustrert!!!! Spør meg selv nå hvorfor jeg ikke bare hørte på instinktene mine?
 
Vi skulle prøve noe nytt med leggetiden, skippe den siste luren før leggetid. Det funket ikke. Endelig så sover han. Måtte få ut litt frustrasjon, og tenkte at dette var ein grei måte å få blåst ut på.

Her er det veldig greit å få ut frustrasjon ja :) hender jeg også gjør det :p mange som kommer me mye fine velmenende råd, men så er det jo ikke å komme ifra at man kjenner sine små aller best selv :)
 
Flere som sliter med tenner her? Jeg får nesten vondt av lille som klør sånn! Han blir jo helt frustrert stakkars og vrir seg av irritasjon fordi de dumme gommene klør sånn. Vanligvis hjelper det med litt gnikking og evt dentinox, men idag har vi prøvd alt uten at det har vært til hjelp.. Stakkars lille, har klødd siden han var 3 mnd, så håper de tennene dukker opp snart, for han får jo ikke sove heller, og mora blir oppgitt når ingenting funker.. Puh, det var dagens :p
 
Flere som sliter med tenner her? Jeg får nesten vondt av lille som klør sånn! Han blir jo helt frustrert stakkars og vrir seg av irritasjon fordi de dumme gommene klør sånn. Vanligvis hjelper det med litt gnikking og evt dentinox, men idag har vi prøvd alt uten at det har vært til hjelp.. Stakkars lille, har klødd siden han var 3 mnd, så håper de tennene dukker opp snart, for han får jo ikke sove heller, og mora blir oppgitt når ingenting funker.. Puh, det var dagens :p

Samme her... Han klør og klør... Enkelte dager er værre enn andre og noen ganger er der helt forferdelig :( kjenner kuler nede i munnen, men fortsatt ikke tegn til at de skal komme...
 
Vi skulle prøve noe nytt med leggetiden, skippe den siste luren før leggetid. Det funket ikke. Endelig så sover han. Måtte få ut litt frustrasjon, og tenkte at dette var ein grei måte å få blåst ut på.
Skippe lur på liten baby er IKKE lurt!!! Da ender man opp med overtrøtt baby som ikke finner ro til å sove. Hos oss er erfaringen at søvn avler søvn, han må være passe uthvilt og litt trøtt, DA går leggingen bra. Gjelder forsåvidt eldste også. ;)
 
Flere som sliter med tenner her? Jeg får nesten vondt av lille som klør sånn! Han blir jo helt frustrert stakkars og vrir seg av irritasjon fordi de dumme gommene klør sånn. Vanligvis hjelper det med litt gnikking og evt dentinox, men idag har vi prøvd alt uten at det har vært til hjelp.. Stakkars lille, har klødd siden han var 3 mnd, så håper de tennene dukker opp snart, for han får jo ikke sove heller, og mora blir oppgitt når ingenting funker.. Puh, det var dagens :p
Samme her! Gnager og gnager. Jeg kjøpte en bitering i gummi og han gnager så det knaker :p
 
Samme her... Han klør og klør... Enkelte dager er værre enn andre og noen ganger er der helt forferdelig :( kjenner kuler nede i munnen, men fortsatt ikke tegn til at de skal komme...

Huff :( Ikke greit for de å ha det sånn altså.. Idag har ikke han vært borti en gang enda, så er rart hvordan det varierer fra dag til dag!
 
Samme her! Gnager og gnager. Jeg kjøpte en bitering i gummi og han gnager så det knaker :p

Hehe ja her også :p Ser bare nytelsen i øynene hans når han virkelig får bite på noe :p Masse godlyder og gnaging som aldri før :p
 
Skippe lur på liten baby er IKKE lurt!!! Da ender man opp med overtrøtt baby som ikke finner ro til å sove. Hos oss er erfaringen at søvn avler søvn, han må være passe uthvilt og litt trøtt, DA går leggingen bra. Gjelder forsåvidt eldste også. ;)
Her må vi ofte ta en lur før leggetid (og når som helst ellers på dagen også) :p
 
Kanskje vi skal prøve det. I kveld ble det gråtebonanza. Sovnet på puppen etter kveldsstell. Våknet da jeg skulle legge henne i sengen. Fikk henne til å sove igjen, våknet da jeg la henne ned. Full klikk! Sambo overtar. Klikk klikk klikk. Nå ammer jeg igjen, hun er i ferd med å sovne. Men våkner sikkert når jeg skal legge henne over i senga. Og tilbake til start. Gid hun fant roen selv.
 
Back
Topp