Skravletråd donasjon

Heldigvis er vi gode på å snakke sammen. Jeg må bare la han få rom for å tenke og prosessere. Han trenger mer tid enn meg på å bearbeide. Jeg er den som sluker alt av informasjon jeg kan finne. Jeg leser og ser på videoer. Jeg søker opp alt jeg kan komme på rundt det jeg tenker kan være muligheter for oss. Så jeg ligger milevis foran i løypa. Men det kan jo også være en fordel. Da klarer jeg å snakke om ting uten at følelser tar over fordi jeg har allerede tenkt og bearbeidet. Jeg er veldig følsom og det kan bli litt mye til tider. Vi er så like på så mange områder og på andre måter så utrolig forskjellige. Men en ting er sikkert. Vi har et solid forhold og jeg er trygg på at vi kommer oss gjennom dette her også. Uansett hva som blir vårt neste steg.
Det der høres kjent ut, akkurat sånn er det med oss også. Jeg har alltid vært milevis foran i løypa, søker og sluker all informasjon, mens han er mye mer passiv og bruker da mye lengre tid enn meg på å fordøye prosessene, siden jeg har jo som regel allerede fordøyd det på forhånd. Men er veldig glad for å ha han, han er med og vil dette (hvertfall nesten) like mye som meg.
 
Oppdatering herfra :) I følge Medicus skal donor ha egguttak i dag, så får rapport på mandag om hvor mange egg kom ut på torsdag vet vi hvor mange blastoer hvis det var vellykket. Så utålmodig :angel8
 
Byttet avatar til bilde av Marcia cross, håper ikke jeg bryter noen opphavsrettslover :D *rastløs*
men fant ut at hun fødte tvillingjenter etter fylte 44 år ved hjelp av eggdonasjon, så følte det var veldig passende :Heartbigred
Visste ikke at det var ED, da noterer jeg det i lista mi. :)
 
OMG, husker jeg holdt på med Crinone i 2015 da vi prøvde på nr 1.. noe skikkelig gris. Og ja, man blir trøtt av det progesteronet … lykke til!!
Jeg er ganske fornøyd med den siden eneste bivirkning jeg har av den er at jeg er litt «svimete» hele tiden :) eneste progynova’en blir nok byttet ut tror jeg pga enkelte farer den kan medføre. Tusen takk for det <3
 
Back
Topp