Skravletråd april

Åh så mye fint da :D Da blir de nok glade :D

Jobber til 1400. Så fri i morgen :D Hihi

Kos deg på kurs :D
Hihi ja:) Ahh . Jeg har i utgangspunktet fri i dag ,men så var det dette kurset da. I morgen verken kurs eller vanlig vakt hihi . Smittevern er tema
 
God morgen

Nattefrost men ikke mer snø.

Mannen kjører på jobb og jeg kjører på shopping og festdrakt-tilpassing om et par timer. Først sikkert svippe eldste bort på skolen for jeg har ikke laget frokost enda. Skal han gå må han gå senest om en halvtime og jeg trooor vi må bytte bleie først...
God morgen :) Ha en fin dag.
 
Hihi ja:) Ahh . Jeg har i utgangspunktet fri i dag ,men så var det dette kurset da. I morgen verken kurs eller vanlig vakt hihi . Smittevern er tema
Hørtes nå spennende ut det kurset da :D

Herlig med en dag i morgen da :D
 
Akkurat hva det er vet vi ikke helt enda, men jeg sliter med en veldig kraftig hodepine. Etter det ble tatt en mr, så fant de en cyste i hodet mitt, som muligens kan gi smertene og synsforstyrrelser. Skal til utredning til fredag, så vet ikke helt sikkert før da :) Vært litt uheldig, for jeg utredes samtidig for hjerterytmeforstyrrelser, så blitt litt mye på en gang, og ikke alltid kroppen fungerer.
Kan en cyste i hodet gi kraftig hodepine? [emoji17] Håper legene finner utav det og at du snart blir bedre! [emoji4]
 
Jaja da kaller jobben. Ses etter 1400. Om jeg ikke klarer snike meg litt inn ett ledig øyeblikk [emoji23]
 
Regner? Bodde ikke du i Stavanger? Eller husker jeg feil nå? :eek:

Bor ikke langt fra Stavanger og her er blå himmel og kjempesol ser du [emoji23]
Jeg bor i Stavanger ja [emoji4] Regnet i stad når jeg våknet, men nå ser jeg det er blitt opphold og blå himmel jo [emoji50]
 
Back
Topp