skravletråd 7. september!!

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: gira

Det lurte jeg litt på, hvordan skal jeg gjøre det nå når sambo skal være hjemme sammen med meg for at jeg ikke klarer å ta meg av Noah alene pga det ¤#"&¤&¤# bekkenet.
Skal han sykem seg, eller skal jeg det også blir permisjonen overført til han?????


Strengt tatt er det vel du som skal sykemelde deg da, men hør med legen...

Høres riktig ut marihøne...  ta en prat med lege og trygdekontoret...
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: gira

Det lurte jeg litt på, hvordan skal jeg gjøre det nå når sambo skal være hjemme sammen med meg for at jeg ikke klarer å ta meg av Noah alene pga det ¤#"&¤&¤# bekkenet.
Skal han sykem seg, eller skal jeg det også blir permisjonen overført til han?????


Strengt tatt er det vel du som skal sykemelde deg da, men hør med legen...

Har en dustelege som ikke vet opp ned på seg selv eller kontoret sitt.
Må liksom legge ordene i munnen på han........
Skal ringe trygdeetaten i morgen å høre om de kan hjelpe meg[;)]
 
Har sikkert sånn lege Carina som skrev den sykem til Espen[&:]
 
 
Hmm er ikke rød eller sår nei.
Men det er vel lurt å ta Mycostatin i tilfelle det er sopp selv om jeg ikke har noe særlig symptomer. Får se om legen kan skrive ut en resept i morgen, skal bort på helsestasjonen uansett og der er legekontoret og...
 
 
Men hva sa legen da om hodepinen?
 
dette skrev jeg tiligere i dag...
 
Var til legen... hø... ringte nevrologen på sykehuset, de trodde jeg hadde noe som de kaldte "Paroxysmal hemicranii". Altså direkte oversatt "anfallsvis halv Hode..." Og det var skjeldent, men den optrådde til jenter mellom 15-30 år...
Jeg tenker; en kvinnerlig hortens hodepine...? Tull!

Nå stiller vi diagnoser gjennom telefonen å...[8D]
 
Fikk utskrevet noen kapsler som jeg skulle gå på veldig lenge, som kanskje ville fungere... Men det som er at da kan jeg ikke amme...
 
Er ikke så sikker på om jeg vil ta de kapslene jeg da... når jeg må pumpe meg og kaste melka, å gi snuppa flaske... tja.. i 2 uker...

*må tenke litt på detta*
 
Når det går så fint med amminga, så har jeg lite lyst å slutte. Kan jo hende at hu tar puppen etter 2 uker, men det er jo en risiko for at hu ikke gidder det å. Jeg som synes det er kos å amme!
Kunne fortsette å ta diclofenac og paracet, det var ingen fare med meg eller snuppa da. Det kamuflerer mine symptomer.
 
Hva hadde dere gjort?
 
Nei og nei så trøtt jeg ble.....
*gjesper og later som jeg er trøtt*
Må vel legge meg, skal vel opp igjen om en time og stå klar med puppen, sambo skjenner å sier jeg må få meg litt søvn[:@]
 
Natta da jenter
takk for i dag
snakkes i morgen
(sender god bedringstøv til alle som trenger det)
 
natta gira...
 
ORIGINAL: carina82

dette skrev jeg tiligere i dag...

Var til legen... hø... ringte nevrologen på sykehuset, de trodde jeg hadde noe som de kaldte "Paroxysmal hemicranii". Altså direkte oversatt "anfallsvis halv Hode..." Og det var skjeldent, men den optrådde til jenter mellom 15-30 år...
Jeg tenker; en kvinnerlig hortens hodepine...? Tull!

Nå stiller vi diagnoser gjennom telefonen å...[8D]
 
Fikk utskrevet noen kapsler som jeg skulle gå på veldig lenge, som kanskje ville fungere... Men det som er at da kan jeg ikke amme...
 
Er ikke så sikker på om jeg vil ta de kapslene jeg da... når jeg må pumpe meg og kaste melka, å gi snuppa flaske... tja.. i 2 uker...

*må tenke litt på detta*
 
Når det går så fint med amminga, så har jeg lite lyst å slutte. Kan jo hende at hu tar puppen etter 2 uker, men det er jo en risiko for at hu ikke gidder det å. Jeg som synes det er kos å amme!
Kunne fortsette å ta diclofenac og paracet, det var ingen fare med meg eller snuppa da. Det kamuflerer mine symptomer.
 
Hva hadde dere gjort?

 
Tror hvis det var meg så hadde eg ventet med de kapslene hvis de bare kanskje fungerer.
Det er synd å måtte kutte ut ammingen når det fungerer så fint. (I tilfelle det da skjærer seg nå du begynner på igjen) 
Ville kanskje prøvd med de smertestillende du kan ta uten at det går utover ammingen og hvis ikke det funker i lengden så heller prøve pumping og kapsler når det har gått en tid.
 
Men selvsagt, et vanskelig valg å ta, du må kjenne på det selv som står midt opppi det...
 
Natta gira[:)]
 
Burde absolutt gå og legg meg eg og, skal opp og amme snart + får besøk av min søster tidlig imorgen, klokken mellom 09 og 10 en gang...
 
ja er ganske enig med deg der marihøne...
 
en vet jo egentlig ikke noe ang. hodepina...
 
men nå tar jeg natta jenter... før hodet sprenges...
(det blir slik ett søl å tørke vekk fra pc'en...[:D])
 
God natt, sov god og drøm søtt...
 
Back
Topp