skravletråd 4 mai

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Emilie3

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Marihøne77

Aah nettet går såååå treigt her!!!
*frustrert*


Her å, men det er vel noe med isdn her hjemme fremfor bredbånd på jobb. Skal bestille bredbånd med trådløst system så snart kontoret har fått gulvbelegg!

snakk om nette ja.. i går så kom man seg ikke inn på nette fra mamma og pappa sin pc.. og når vi endelig kom oss inn. ja da klarte pappa og gjøre no sånn pcen slo seg helt av.. og pcen nektet og slå seg på igjen.. han er så flink.. vi får enda ikke den på.. *gla vi har nett her* med en pc som virka[:D][8D]

Hehe, pappaen din høres ut som han i reklamen som mobber ho jenta fordi hun har fått sånn "virus" som det er på dataen......
Får helt noia jeg hvis jeg blir uten nett....utrolig hvor avhening man blir!
Nå har jeg laget med kalender inne på pc i tillegg, som minner meg på ting og avtaler hver dag. Uten den blir jeg helt lost nå...

Jepp, er også blitt avhengig av å ha nett tilgjengelig.[:)]
Spesielt etter jeg ble gravid[8D]
Er ekstremt utålmodig når det går så treigt/henger seg opp...(typisk når den har stått på lenge)

hihi....kjenner meg godt igjen ja ang å bli irritert\utålmodig.
Klikka på datamusa her en dag jeg, den var bare såååå treg. Var bare ett nano sekund fra å slenge den i veggen, men så kom jeg jo på at da ble jeg helt uten mus etterpå...hihi 
 
ORIGINAL: gira

Nei NÅ er det leggetid for meg også.
Sove godt alle dere.
Kommer innom en tur i morgen tidlig, før jeg drar på sykehuset igjen.


 
Natta. Sov godt.
Krysser fingre for deg i morgen[:)]
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Emilie3

unnskyld at jeg spør gira. men hvor lavt var hjerte lyden på babyen din? hjerte lyden på babyen her var 125.. jeg syns det var lavt..

Bare spør du[;)]
Var helt nedi 80 ett par ganger og da satt legen klar til å sette i gang fødselen hvis den ikke økte, i snitt lå den bare på 100-110 slag.
Normal hjertelyd har vært 150 gjennom hele svangerskapet.....så stakkars gutten min.


Huff da... de slapp deg vel ikke ut uten at de så bedring der. Får krysse fingrene for dere!

Neida, derfor jeg har måttet vært så lenge på sykehuset hver gang.
Og derfor jeg må tilbake i morgen.......


Skal krysse fingreen for at dere har et mye mer oppløftende svar i morgen!
Har dere lang vei til sykehuset? Når har dere time?
Takk takk Irene. 
Tar bare 4-5 min å kjøre til sykehuset heldigvis og jeg skulle komme så snart jeg kunne fra morgenen av.
Satser på at lillegutt har det bedre inni der i morgen ja.
God natta Irene og ta vare på deg selv du 

 
Takk i like måte Gira. Bra dere ikke har lange veien..
 
Jeg føler meg i god form i dag, men sliter med nattesøvnen. Satser på å legge meg litt sent i kveld slik at jeg er mer trett for en gang skyld. Skal også stå opp litt tidlig i morgen, så da vil jeg ihvertfall være bra trøtt etter selskapet i morgen kveld.
 
Kjenner det i ribbeina nå etter å ha sittet og gått mye i dag. Godstolen har ikke vært brukt!
 
Går og legger meg eg også no...zzz...
Godnatt til dere som er her enda...[:)]
 
ORIGINAL: Emilie3

nei no må jeg slutte med og drikke vaten..ellers spring jeg på do i hele natt.. det blir ikke noe bra..
huff syns glenn ble lenge på jobben idag.. han skulle være ferdig kl 23.. hmm. hvor kan han bli av..

 
Husker selv da jeg jobba som kokk. Brukte lang tid i etterkant på å vaske og shine til dagen etter.
Han kommer nok snart skal du se. [;)]
 
ORIGINAL: Marihøne77

Går og legger meg eg også no...zzz...
Godnatt til dere som er her enda...[:)]

 
Nattinatt, sov godt så snakkes vi igjen i morra!
 
Ja Gira. Etter en runde akkepunktur er jeg helt gååen. Tror nesten det kan fungere da etter 4-6 ganger, siden det "trigger" etter 1 gang, hvis du skjønner tankegangen min...
 
Nå har jeg ikke tatt akkepunktur siden påske. Siden jeg ble 100 % sykemeldt 1 mars, har jeg aldri hatt det mere travelt. Ironisk! *må bli flinkere til å ta vare på meg selv*
 
ORIGINAL: Emilie3

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Emilie3

nei no må jeg slutte med og drikke vaten..ellers spring jeg på do i hele natt.. det blir ikke noe bra..
huff syns glenn ble lenge på jobben idag.. han skulle være ferdig kl 23.. hmm. hvor kan han bli av..


Husker selv da jeg jobba som kokk. Bru[:D]kte lang tid i etterkant på å vaske og shine til dagen etter.
Han kommer nok snart skal du se. [;)]

ja jeg håper at han kommer snart.. han skal på jobben igjen om ca 8 timer... så det blir ikke så mye søvn på han..

 
Er det tidligvakt etter senvakt? Var hardt det livet der husker jeg... Men så var det jo da jeg var ung, sprek og alltid på livet![:D]
Hadde vel vært utbrent for lenge siden om jeg hadde fortsatt i bransjen i de senere år. Puh.. hardt å bli 30. [:)][;)]
 
Det er bra det har normalisert seg Emilie. Må ta på å jobbe så lange vakter...
 
Nei, nå har jeg problemer med å komme meg vekk fra datan her. Ikke bra dette....[8D]
Får heller ta meg en tur inn i morgen etter at jeg har bakt ostekake.[:)]
 
Sov godt alle sammen, da køyer jeg!!!
 
ORIGINAL: Emilie3

ja det tar nok på kroppen..
men nå kom han hjem [:D] så nå skal jeg også finne sengen.. god natta til alle sammen så snakkes man i morgen

 
Nattinatti Emilie! Snakkes!
 
Back
Topp