Skravletråd <3

Gjør vi det? Hehe, det er for dårlig :D

b0462b0689ecf09fb89214ddf7ef6bf2.jpg
[emoji85]
 
Kjøpte en slik utfyllings babybok.. åpnet boken og første jeg ser er en skrivefeil.. lukket boken raskt [emoji14]
 
Kjøpte en slik utfyllings babybok.. åpnet boken og første jeg ser er en skrivefeil.. lukket boken raskt [emoji14]
Nei, så kjedelig!! Du burde klage på den! De vet sikkert ikke om det en gang, men noen må jo si fra!
Hvilken bok var det? - jeg må unngå den, for jeg reagerer sånn på skrivefeil;)
 
Nei, så kjedelig!! Du burde klage på den! De vet sikkert ikke om det en gang, men noen må jo si fra!
Hvilken bok var det? - jeg må unngå den, for jeg reagerer sånn på skrivefeil;)
038f6edd299cd394e693e4ecd6e39143.jpg
ringte de i går og fortalte de det.. misliker skrivefeil jeg også, av proffe. Kan ikke helt norsk selv, men jeg har ikke tatt på meg å skrive bøker heller [emoji14]
 
Last edited:
ringte de i går og fortalte de det.. misliker skrivefeil jeg også, av proffe. Kan ikke helt norsk selv, men jeg har ikke tatt på meg å skrive bøker heller [emoji14]

Nei, det er jo det som er greia: man forventer mer av de som skriver bøker enn av alle oss andre! =)

Bra at du sa fra, forresten! Og takk for bilde - da skal jeg unngå den ;)
 
Nei, det er jo det som er greia: man forventer mer av de som skriver bøker enn av alle oss andre! =)

Bra at du sa fra, forresten! Og takk for bilde - da skal jeg unngå den ;)
Dinputrert mat = finpurert mat [emoji14] ikke åpnet boken og sett etter flere feil [emoji14] .. så lurt å unngå den om man lar seg irritere :)
 
Back
Topp