Skravletråd <3

Ja, det er virkelig fantastisk med TUL, utrolig betryggende, men skulle vært tilbud for absolutt alle uansett syns jeg!! :) så deilig å hoppe fremover! Plutselig noen dager som gikk veldig fort:D det med jordmor tror jeg er ganske viktig! At kjemien stemmer:) skal jo føle seg veldig trygg å tatt godt vare på:)
Helt enig :) :)
 
Her var det lite skravling, kanskje vi skal feste den på topp?

I natt hadde jeg min første skikkelig rare drøm!! Jeg fødte, men det var et svart lam. Og veide 4,9 kg. Haha. Hadde lammet i bæresjal :p den skiftet mellom å være et lam og baby og gikk rundt på barsel. Herregud.... håper bare ikke jeg får en baby som veier 4.9 kg :p :p
 
Her var det lite skravling, kanskje vi skal feste den på topp?

I natt hadde jeg min første skikkelig rare drøm!! Jeg fødte, men det var et svart lam. Og veide 4,9 kg. Haha. Hadde lammet i bæresjal :p den skiftet mellom å være et lam og baby og gikk rundt på barsel. Herregud.... håper bare ikke jeg får en baby som veier 4.9 kg :p :p
Haha, så mye sykt man kan finne på å drømme :eek:
 
Klokka har bikka 22:30 og jeg har ikke falt inn i koma enda! :O Har fri fra jobb i morgen, så stresser ikke med å legge meg heller. Håper energiboosten er vedvarende, jeg savner strikkekveldene mine. :)
 
Legge seg? #natterangler :p er ikke noe flink på å legge meg litt tidligere. Burde vært det! ;)
 
Ligger i sengen og sover ikke. Har hatt så vondt i sete og rundt hoftene. Var hos legen i går og nevnte det og fikk et "Hmm, så rart?! Det pleier ikke å komme før i uke 18-20" så var han ferdig med den saken..

Vel, jeg har vondt, jeg våkner om nettene, orker ikke å gjøre noe, kan ikke gå tur med hundene og det gjør vondt å sitte for lenge ._. Konstant verking. Jeg er så lei allerede! Orker ikke dette i 6 mnd til..
 
Ligger i sengen og sover ikke. Har hatt så vondt i sete og rundt hoftene. Var hos legen i går og nevnte det og fikk et "Hmm, så rart?! Det pleier ikke å komme før i uke 18-20" så var han ferdig med den saken..

Vel, jeg har vondt, jeg våkner om nettene, orker ikke å gjøre noe, kan ikke gå tur med hundene og det gjør vondt å sitte for lenge ._. Konstant verking. Jeg er så lei allerede! Orker ikke dette i 6 mnd til..
Hadde blitt sur om det var min lege. Ville kontaktet jordmor og ikke hold tilbake hvor vondt det er, for du kan forebygge videre og henvisning til rett instanse kan da være alfa omega for et ok videre svangerskap. Forrige gang begynte min bekkenløsning slik før det begynte å stråle ned beina. Jeg gikk til fysioterapi, kiropraktor og vannterapi:p
 
Hadde blitt sur om det var min lege. Ville kontaktet jordmor og ikke hold tilbake hvor vondt det er, for du kan forebygge videre og henvisning til rett instanse kan da være alfa omega for et ok videre svangerskap. Forrige gang begynte min bekkenløsning slik før det begynte å stråle ned beina. Jeg gikk til fysioterapi, kiropraktor og vannterapi:p
Ja, skal bytte lege tenkte jeg. Han virker som en fin lege på alt utenom svangerskap og ubalanse i hormoner :p fått en "Hmm, så rart?!" På to forskjellige ting på de to gangene jeg har vært der. Og nå skrev han på sykemeldingen min at han ser ingen grunn til at jeg er sykemeldt på blodprøver, og stoler kun på det jeg har sagt. Så får vi se om nav godkjenner den da..

Bytter jeg lege nå så slipper jeg heldigvis å vente så lenge mtp månedsskiftet snart!
 
Fy svarte så irriterende å ikke få sove nå! Sovnet med yngstemann i sengen, og eldste la samboer og lot meg sove videre, blæ :p MÅ opp klokken 7.30, for vaskedamene kommer klokken 8. De har holdt på siden mandag, med dypere grundig husvask av vegger, tak, inni skap og skuffer, seksjoner bla bla. Huset mitt skinner virkelig :p Er så rent at jeg knapt har lyst til å bevege meg rundt her. Men ja, de skal ta kjøkkenet og store badet imorgen så jeg MÅ være våken før da.
Også har vi bare rene klær :| Tror ikke det har skjedd her hjemme siden tidenes morgen. Og alt er brettet og inni skapene allerede! Føler jeg egentlig burde invitere flest mulig på besøk nå så folk kan se dette :p
 
Måtte lete opp en skravletråd for å ikke spamme forumet med en ny tråd bare for å spørre om det er noen som har oppdatert forum-appen i det siste (iPhone), og om noen da har "mistet" det skjulte forumet?
 
Jeg mistet det ikke. Sikker på at du ikke er blitt kastet ut??
 
Tror ikke det.. Nei, jeg har fortsatt tilgang når jeg logger inn i nettleser [emoji849]
 
Måtte lete opp en skravletråd for å ikke spamme forumet med en ny tråd bare for å spørre om det er noen som har oppdatert forum-appen i det siste (iPhone), og om noen da har "mistet" det skjulte forumet?
Skjedde hos meg, har Android da men. Det var tilbake dagen etter hos meg
 
Det er skravlekonk, vi får opp skravletråden :D
 
Ja, vi ligger på sisteplass [emoji85][emoji23]

Haha. Ja jeg så det på snappen! Fant ut at vi måtte vel klare å komme litt høyere på lista hvertfall [emoji23]
 
Enig!
Planer for dagen? [emoji5]

Her blir det stille og rolig! Jeg var syk i går med forhøyet temp, svimmel og kvalm. Så fikk knapt i meg noe å spise eller drikke. Så kjenner det på kroppen i dag i tillegg til bekkenløsning. Klart å brette litt klær og moppe over gulvet. Nå er jeg så sliten at resten av kvelden blir tilbragt i sofaen tror jeg! [emoji14]

Du da? :)
 
Back
Topp