Skravletråd 11.04

Momofmany

Forumet er livet
Skal i dag da jenter? Hva blir dagens diskusjon?:)

Nå skal jeg og to av barna til legen for utredning av allergi.
 
I dag skal jeg på JMkontroll, handle litt og så blir vi nok ute hele ettermiddagen. Her skinner sola :glasses9 Sol og vår :cool05
 
Idag startet jeg dagen igjen med å spy.. Så håper jeg på bedre form, for jeg skal til Sverige å handle litt :)
 
Idag kjeeeeder jeg meg :/ dag 3 uten bil og bekkenløsning så jeg ikke klarer å gå noen plass heller :/ blir temmelig. Hjelpesløs :/ skulle egentli på middag hos mamma idag, men blir ikke noe av siden vi ikke har bil... Idag er jeg lat, så har ikke gjort noe annet enn å se på tv og har tatt en dusj.. Orker ikke gjøre noe heller idag, føler jeg har en litt negativ dag idag :( men ser frem til ul imorgen :) blir kjekt å få se den lille :)
 
I dag har jeg vært hos legen og fått sykemeldig, og snakket med sjefen hvordan det blir fremover. Ellers så blir det en rolig dag. Har veldig vont, men håper at jeg blir bedre sånn at jeg får komt meg ut og gjort noen små ting som har blitt utsatt ei stund.
 
Straks på vei til jobb... :angry3
 
Jeg har vært på oul :D og nå har jeg en pause fra å skru sammen en kommode til barnerommet :)
 
Back
Topp