Skravletråd 10 mai

ORIGINAL: carina82

ikke la den ligge i bilen, pakk den heller inn og ha den i væska di! Litt mildere der enn bilen... Skjønner at du ikke vil ha den i kjøleskapet på jobb da.

 
Jepp, det gjorde jeg sist...[;)]
 
Ok, da blir det nok i veska da... Takk for tips!! Da reiser jeg på jobb! Kos dere videre både her og ute i sola jenter!!
 
Lykke til på jobb og hos jordmor!! Snakkes![:)]
 
Mornings jenter!
står til med dere da? kjipt å sitte inne på jobb nå da, men som dere sier - det ække bare bare å være gravid i stekende sol, så litt kygge er faktisk å foretrekke.. Selv har jeg "fri" i dag, dvs at jeg burde gjøre meg ferdig (eller begynne... [8|]) på de skoleoppg. jeg må gjøre [:'(] Blir alltid siste liten arbeid!!!!
Planen var å stå opp kl 10, men jeg fikk ikke sove igjen etter at typen dro (ble liggende å skrive sms med han hehe). Så da blir det -se ut som jeg ikke har sovet på en stund morratryne i dag oxo- ugh..
 
Hva slags planer har dere for dagen da? jeg skal først sitte litt her [:)] oxo skal jeg prøøve å bynne med skolearb etterpå *ta seg sammen* . Og i kveld tenkte jeg å ta meg en tur til en hagebutikk å kjøpe inn litt planter og slikt til balkongen :-) ja, oxo skal vi antageligvis kjøpe seng til lille gullet i dag =) 
 
Enkelte ganger om dagen føles magen som en gummislott hvor noen er inni og hopper! Har også til tider stikkesmerter på høyresiden.[&:]
 
hehe kjenner til det ja, spess gøy når bunnen av hoppeslottet er blæra! auau
 
Hei Miluna!
 
Ja, den sola er god å ha, men så ikke fullt så god å ha igjen.
Skulle vært på Plantasjen eller Jysk og kjøpt meg setetrekk til hagestolene jeg. Og en gassgrill! Gjør jeg det så blir det vel regn med en gang.....[8D]
 
Men i dag drar jeg nok rett hjem etter jobb. Dyra må ha oppfølging, og det er litt synd å ha dem inne i huset i 8,5 timer i strekk.[8|]
Får se hva jeg får tid til fredag etter jobb, for da har jeg halv dag: 8-12. [;)]
 
ORIGINAL: Miluna

hehe kjenner til det ja, spess gøy når bunnen av hoppeslottet er blæra! auau

 
[:'(] Ja, akkurat!
 
Sover så dårlig om nettene for tiden.. lurer egentlig på hva sammenhengende søvn er for noe. Får vel ikke vite det før om noen år nå tenker jeg[8D]
 
ORIGINAL: Irene29

Enkelte ganger om dagen føles magen som en gummislott hvor noen er inni og hopper! Har også til tider stikkesmerter på høyresiden.[&:]

hehe kjenner til det ja, spess gøy når bunnen av hoppeslottet er blæra! auau
 
Signerer...   Har begynt å få så vont i ribbeina å jeg nå... kjennes ut som om de blir bøyd uttover.
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

Enkelte ganger om dagen føles magen som en gummislott hvor noen er inni og hopper! Har også til tider stikkesmerter på høyresiden.[&:]


Skulle gjerne likt å sett hva de styrer med inne i magen for tiden [8D], å tenk at det skal bli enda trangere om plassen. Skal til legen på fredag, spennende. Skal gå hver 14 dag nå, å fra uke 36 så er det hver uke.

 
Ja, skulle hatt konstant UL[:D]
Fikk beskjed om å gå hver 14 dag etter UL i uke 31+4 jeg også, men fikk ikke jordmortime før i uke 34+5, men det frå våge seg...[8|]
 
ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: Irene29

Enkelte ganger om dagen føles magen som en gummislott hvor noen er inni og hopper! Har også til tider stikkesmerter på høyresiden.[&:]

hehe kjenner til det ja, spess gøy når bunnen av hoppeslottet er blæra! auau

Signerer...   Har begynt å få så vont i ribbeina å jeg nå... kjennes ut som om de blir bøyd uttover.


 
I morgen du skal på UL Carina?
 
koselig å dandere til ute da :) har du stor hage? forrige leil. vår hadde utrolige solforhold på terrassen (1. etg) fra morra til kveld, mens her er det mest sol fra 11-16. Kjipt å ikke ha kveldssol, hadde vært knall å kunne sitte å grille på kvelden..men man kan jo alltids sette seg ut i "bakgården" å da :) jeg skal oxo på jysk eller no slikt å kjøpe nytt ute-bord samt en behagelig ute-stol man kan regulere ryggen på.. (disse rett opp og ned- ordinære stolene er ikke såå comfy i lengden..)
hva slags dyr har du Irene?
 
Nå har jeg skrubba tisseflekken på madrassen, stod på alle 4, magen selfølgelig i veien, og skrubba for harde livet med grønnsåpe... Fikk jo da halsbrann og jævelsk vondt i rygg og bekken. Trudd æ skull kreper.
Ringt sambo etterpå og va ganske sint på han... eh...[8|] nån mått jo få ei skyllebøtte!
 
Han skjønt tegninga da heldigvis (hormontroll, æ? nææi.. trur du det eller???)
- Han Ba mæ streik resten av dagen...[:D]
 
streiking er en bra ting! :) du får lage non plakater og gå rundt å demonstrere høylydt: NEI TIL TISSEFLEKKER! STOPP SENGE-URINERING UMIDDELBART! JA TIL AT UNGA SKAL TØRKE OPP ETTER SEG SJÆL!
 
lykke til hos JM :) sikkert kjekt å vite når nurket kommer, nå kan du bare glede deg!!! hold ut så lenge, så har du snart den lille i armene dine [:)]
 
ja i morgen er det ultralyd. Da får dere alle sammen hjelpe meg og håpe på at legen regna feil forrige gang, slik at det ikke er no vekstavvik denna gangen... At min beibi er frisk. Og at morkaka fortsatt fungerer optimalt. Og at det er rikelig med fostervann! Herregud forrige svangerskap fødte jeg i uke 34!!!

 
 
Oi,oi,oi... lykke til! Snart holder du nurket i armene dine!
 
thumbs up! dette går bra! :-) alt er bra med morkaker og babyer og fostervann og det som er der inne [:D] 
 
ORIGINAL: Miluna

koselig å dandere til ute da :) har du stor hage? forrige leil. vår hadde utrolige solforhold på terrassen (1. etg) fra morra til kveld, mens her er det mest sol fra 11-16. Kjipt å ikke ha kveldssol, hadde vært knall å kunne sitte å grille på kvelden..men man kan jo alltids sette seg ut i "bakgården" å da :) jeg skal oxo på jysk eller no slikt å kjøpe nytt ute-bord samt en behagelig ute-stol man kan regulere ryggen på.. (disse rett opp og ned- ordinære stolene er ikke såå comfy i lengden..)
hva slags dyr har du Irene?

 
Jeg har kun trammen ved vårt nye inngansparti foreløpig.
Er plass til et lite bord og to stoler og en lite grill, men desverre kommer det ikke sol dit før kl 16 for tiden. Går ned i 1930-tiden..
Hagen og den planlagte terrassen på solsiden lar vente på seg! Håper dette kan bli ferdig neste sommer![:D]
 
Vi har en hund på 4 år av typen Bichon Frisè som er røytefri og allergivennlig; Karsten heter han.
Så har vi to katter på ca 7 mnd hvor en har perser i seg og heter Tommy, broren (samme mor, men forskjellig far i samme kull!) er korthåret og heter Tiger'n. Så har vi et marsvin på 3 år som heter Banditt.[:)]
 
ja rubb og raka lissom... Mohahaha...
 
Back
Topp