**SKRAVLETRÅD**

Ingen god dag! Styggdårlig. Kvalm hele tia og spyr og dpyr. Fysj
 
huff, fælt å forsove seg :/ Har hatt en lang og tung dag på jobb idag, mye fysisk arbeid å jobbe på gård :p så blir så utrolig trøtt :p hehe
 
Jeg sliter enn så lenge bare med litt kvalme når jeg står opp... Men fy som jeg sliter med halse brann!!! Blææææ. Oxo er det grise tøft å stå opp om morran :p
 
Trøtt som f. Men halsbrannen har heldigvis ikke meldt sin ankomst. Gjorde det i uke 20- ettellerannet. Det var gruuuuusomt!
 
Haha :) jeg føler bh'n dreper meg!! Så her flyr jeg helst med puppa fri :p
 
Kvalmen dreper meg snart her jeg sitter på Jobb.... Svimmel og trøtt, gleder meg til frihelg og kjæresten kommer hjem:)
 
Snart ferdig på jobb...ska bli godt

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Emilie nekta å soove lur... og jeg er såååååååååååååååååååå trøtt :O sliter med å holde øya oppe! og kl er bare 1545!!! hjelpes!
 
tenker på dere som er kvalme... her er det ikke mye symptomer enda, men de kommer nok snikende etterhvert :p Men sove kan eg gjøre hele tiden, må tvinge øynene åpen;)
 
Er på jobb, ein kunde til som stinka svette eller parfyme, så kjem eg til og spy ! Kvalm :(

Merker at jeg er glad jeg ikke har en service jobb akkuratt nå...... Hehe:D

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Tror jeg overdrev litt på treninga i dag gitt.. eller, jeg prøvde sånn Elipsemaskin og never again.. det "verker" i overgangen mellom magen og hofta på venstre siden. Og det kom etter at jeg var på den derre maskina.. holder meg til tredemølla jeg.
 
Hehe, eg og! Men kan ikkje gjere det på jobb :p


Det kan jeg! :D hehe ikke misforstå, men jobber på gård, så ingen som bryr seg hva jeg har på under arbeidsklærne ..hehe
 
Back
Topp