Skravle november - skritt

Hadde 10.777 skritt i går
 
Hmmm, ikke så mye skritt enda etter en halv arbeidsdag... Og et møte i ettermiddag gjør at jeg ikke får så mye skritt da heller..

5032 skritt så langt...
 
Har kommet over 10 300 jeg og. Men har ikke klart å ta igjen det jeg ligger bak... Mulig det går i morgen, da skal vi ut på tur med avdelingen.
 
11 697 skritt hittil, så da er jeg foran skjema ;-)

Men blir nok en rolig helg, først noen timer i bil,bursdagsfeiring, og bil tilbake på søndag...
 
Ble ingen trening idag, men har vært rundt på mange ærender, så ble 13000 skritt allikevel:)
I morgen er det vel bare å ta på vintersko og dra unger på akebrett, så håper det blir mange skritt da også:)
 
Ble ingen trening idag, men har vært rundt på mange ærender, så ble 13000 skritt allikevel:)
I morgen er det vel bare å ta på vintersko og dra unger på akebrett, så håper det blir mange skritt da også:)

Så bra innsats :)
Jepp, stor stas med snø:)
 
Kjempe bra altså. Du er virkelig i støtet om dagen:)

Yes har jo gått ned endel og det motiverer veldig!!!
Har også satt meg et mål på 72 kg i slutten av november og så ta "juleferie" fra slankingen i desember. Så står på litt nå så jeg kan få til dette!!!
 
Last edited:
Ble ingen trening idag, men har vært rundt på mange ærender, så ble 13000 skritt allikevel:)
I morgen er det vel bare å ta på vintersko og dra unger på akebrett, så håper det blir mange skritt da også:)
Flink du er:D
Kos dere i snøen!
 
Back
Topp