Skravle 60 km i oktober

Har fått "innvilget" tur nå straks mens mannen med barna lager taco :happy: perfekt start på helgen!!!!!
 
Takk :) Beste starten på helgen dette. Da vet jeg at jeg greier holde motivasjonen til å være flink gjennom helgen.
Vet ikke helt på hva jeg gidder i helgen.
Akkurat nå føler jeg meg lat og har enormt lyst på potetgull med dipp :p

Blir vel tur på søndag, og når det kommer til chipsen - vi har (heldigvis) et stykke til butikken....

Sitter akkurat nå bare å drikker te og blogger litt
 
Vet ikke helt på hva jeg gidder i helgen.
Akkurat nå føler jeg meg lat og har enormt lyst på potetgull med dipp :p

Blir vel tur på søndag, og når det kommer til chipsen - vi har (heldigvis) et stykke til butikken....

Sitter akkurat nå bare å drikker te og blogger litt

Da er du flink. Litt utskeielse blir det nok her i løpet av helgen - pleier unne meg det. I dag blir det taco med cola zero, og da pleier jeg å greie å velge riktig for så mye godt/sunt tilbehør.
 
Da er du flink. Litt utskeielse blir det nok her i løpet av helgen - pleier unne meg det. I dag blir det taco med cola zero, og da pleier jeg å greie å velge riktig for så mye godt/sunt tilbehør.
Her blir det bangalore kylling curry med litt rødvin
Indisk kylling med koriander, chili, hvitløk, løk +++
 
Nydelig vær her i dag, så eg gjorde eit forsøk på ein skikkelig tur, heilt til butikken (og litt tilbake igjen etterpå for å ta pokestoppet ein gong til). 3,4 km på ein og same tur. Eg brukte riktignok ein time, og mannen måtte hente oss etterpå, men eg klarte det! Godt å kjenne att formen er på veg oppover.
 
Nydelig vær her i dag, så eg gjorde eit forsøk på ein skikkelig tur, heilt til butikken (og litt tilbake igjen etterpå for å ta pokestoppet ein gong til). 3,4 km på ein og same tur. Eg brukte riktignok ein time, og mannen måtte hente oss etterpå, men eg klarte det! Godt å kjenne att formen er på veg oppover.

Så bra :) da er du på rett vei :)
 
Back
Topp