Skostørrelse

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilken størrelse i (de fleste) sko bruker lille nå?
her går det i 21 :)
 
Kjøpte 21 i midt januar. I begynnelsen av mars måtte vi opp i 23. Bruker 23 ennå. Håper ikke hun tar et hopp til på sko str ennå. Men er vist vanlig at de vokser ca 1.5-2 cm i løpet av et år når de er så små. Så får håpe hun er ferdig med å vokse i bena for en liten stund. [emoji4]
 
Kjøpte 21 i midt januar. I begynnelsen av mars måtte vi opp i 23. Bruker 23 ennå. Håper ikke hun tar et hopp til på sko str ennå. Men er vist vanlig at de vokser ca 1.5-2 cm i løpet av et år når de er så små. Så får håpe hun er ferdig med å vokse i bena for en liten stund. [emoji4]
Hehe ja. Kanskje hun vokste fra seg litt nå da :)
 
Størrelse 22 i de hun har nå, men varierer jo så veldig i størrelsene. Syntes skokjøp til de små er veldig vanskelig!
 
Bruker 22-23 avhengig av typen sko
 
Har brukt 21 lenge nå. Det begynner å bli litt i minste laget, så vårskoene jeg kjøpte er str 22 og passer fint:)
 
Størrelse 22 i de hun har nå, men varierer jo så veldig i størrelsene. Syntes skokjøp til de små er veldig vanskelig!
Ja, jeg pleier å tegne av foten, klippe ut og ta den med. Så ser jeg på innersåla hvordan de er i cm :) Men må jo ha mulighet til å bytte dersom de ikke passer hjemme. Kjøpte et par sko fra Bisgaard, de var ALT for trange. Seriøst.. skjønner ikke hvordan noen barn kan få dem på seg engang :)
Passa i lengden på foten, men var jo så stram rundt ankelen. Må være lagd til måkeunger :p
 
21/22. Men har et par gummistøvler i 20 som passer enda
 
21/22. Men har et par gummistøvler i 20 som passer enda
Har vikingstøvler i 21, tilsvarer 20 omtrent. Passer greit, men bør nok byttes her når jeg tenker meg om :)
 
Arvet av kusinen. Veldig kjekt :) Min eldste brukte aldri støvler i 21, for de første skoene hennes var vel i 22-23.
Litt forskjell på dem ja, men samtidig er de ganske like
 
Arvet av kusinen. Veldig kjekt :) Min eldste brukte aldri støvler i 21, for de første skoene hennes var vel i 22-23.
Litt forskjell på dem ja, men samtidig er de ganske like
Aha ja:) her følger de hverandre ganske mye. Frøkna er litt større da i kropp
 
Aha ja:) her følger de hverandre ganske mye. Frøkna er litt større da i kropp
Her var storesøster litt større, litt kraftigere og "stødigere". Større hender og føtter. Som far si tenker jeg :)
Var også 100g større ved fødsel. (dog 1 cm kortere)
 
Her var storesøster litt større, litt kraftigere og "stødigere". Større hender og føtter. Som far si tenker jeg :)
Var også 100g større ved fødsel. (dog 1 cm kortere)
Ah ja . Her var frøkna ca 300g mer
 
Her bruker lille gutten min str 26 i alle skoene sine [emoji85][emoji4] Han er en stor gutt da i forhold til alderen [emoji1]
 
Her bruker lille gutten min str 26 i alle skoene sine [emoji85][emoji4] Han er en stor gutt da i forhold til alderen [emoji1]
Greit å være litt stor og da :D Vokser i rykk og napp.
 
Back
Topp