Sko

zugaz

Betatt av forumet
Noen som har kjøpt sko til "babyen" sin? Er på utkikk etter noen som ikke er så altfor dyre :)
 
Så langt har vi egentlig bare fått sko :)

Har to converse par :p
 
Er det sånne "mine første sko" dere har fått?
 
Kjøpte et par Ecco-sandaler på salg, og i dag kjøpte jeg et par sandaler til til senere i sommer + et par tøysko fra Kavat! Dyrt men vil bare ha det beste akkurat nå når det er så følsomt med føttene osv. Får helt noia :-/ har også converse til sensommeren men det blir nok mer vognsko enn gåsko :)
 
Men dere som har kjøpt sko, bruker de skoene ennå? Jeg har foreløpig bare kikket på sko, men har ikke kjøpt noen ennå da han ikke går alene. Om de ikke bruker skoene ennå, har dere kjøpt de litt store sånn at de skal passe når de starter å gå da eller?
 
Jeg kjøpte noen sandaler på TINY for en uke siden. Kjempe fornøyd med dem
 
Men dere som har kjøpt sko, bruker de skoene ennå? Jeg har foreløpig bare kikket på sko, men har ikke kjøpt noen ennå da han ikke går alene. Om de ikke bruker skoene ennå, har dere kjøpt de litt store sånn at de skal passe når de starter å gå da eller?
Vi har brukt skone en gang, det var egentlig ett slit å få de på :p pluss at hun forsøkte å dra de av seg heletiden :p
 
Vi har brukt skone en gang, det var egentlig ett slit å få de på :p pluss at hun forsøkte å dra de av seg heletiden :p

Haha ja det kan jeg se for meg, for samme vei fyker sokkene her :p
 
Haha, her er det alltid 1 sokk eller ingen sokker. Han tråkker de av seg hele tiden :p
 
Ja, skoene er dyre.. Driver å snuser etter salg på butikkene og på nett. Skulle gjerne hatt et par nå :D
 
Vi har kjøpt et par med hvite Nike sko.
Har brukt dem noen ganger.
Vi holder på mye ute i hagen for tiden, så jeg liker å ha på han sko så han kan stå litt selv.
Blir så tungt å bære han hele tiden :p
 
Men dere som har kjøpt sko, bruker de skoene ennå? Jeg har foreløpig bare kikket på sko, men har ikke kjøpt noen ennå da han ikke går alene. Om de ikke bruker skoene ennå, har dere kjøpt de litt store sånn at de skal passe når de starter å gå da eller?

Jeg gjør som deg og bare titter frem til hun går selv:)
Mannen kjøpte et par converse, men de kommer bare til å bli brukt i vogn og de er visst morsomst å tygge på:p
 
Dere som har sko, har dere lyst til å dele bilde av skoa? :)
 
Disse har W:

Fra Geox
ImageUploadedByBV Forum1462688363.053230.jpg
Og disse to i en større størrelse fra Kavat
ImageUploadedByBV Forum1462688383.514695.jpg
ImageUploadedByBV Forum1462688391.319324.jpg
 
Her verken går eller står han selv ennå, så vi har bare sånn 20-kroners tøysko fra ebay på han :p
Har ikke kjøpt skikkelige gåsko enda :)
 
Verken går eller står her heller, så ingen sko enda. Har hørt at man skal være forsiktig med å bruke sko, la dem bruke den naturlige motorikken i føttene. Derfor er det også anbefalt at hvis man må ha tøfler bør disse være med helt myk såle (de er så og si uten såle).
 
Back
Topp