Sklie, huske og andre aktiviteter i barnehage

Yndi

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg er gravid (15+5) og lurer på om det er noen her som har erfaring med aktiviteter man kan gjøre med andre barn.

Jobber i barnehage og da er det vanskelig å unngå å skli med barna på sklie (liten, maks 1,7 m over bakken), huske på huska, dumphuske etc. Tok sklia en gang i dag og fikk plutselig panikk for om det kunne være skummelt:(
 
Jeg er nå ca 22 uker, leker med guttene mine som normalt ute om det er på sklie, huske eller andre ting så lenge formen min tillater det (problemer med bekkenet samt ekstrem kvalme). Tror ikke å leke med barna i bhg skulle være noe problem så lenge du ikke sliter med noen plager som gjør at det kan være vanskelig å gjøre de ulike aktivitetene. Jobber som sykepleier selv og har fritak for enkelte oppgaver (gjør de tyngste løftene pga bekkenplager, være rundt de mest utagerende pasientene osv).
 
Jeg er nå ca 22 uker, leker med guttene mine som normalt ute om det er på sklie, huske eller andre ting så lenge formen min tillater det (problemer med bekkenet samt ekstrem kvalme). Tror ikke å leke med barna i bhg skulle være noe problem så lenge du ikke sliter med noen plager som gjør at det kan være vanskelig å gjøre de ulike aktivitetene. Jobber som sykepleier selv og har fritak for enkelte oppgaver (gjør de tyngste løftene pga bekkenplager, være rundt de mest utagerende pasientene osv).

Takk for svar:)

Tenkte i utgangspunktet ikke på at det kunne være skummelt... til jeg plutselig fikk litt panikk, men beroligende å høre.
Lest at vannsklier, karuseller osv ikke er å anbefale, men å skli noen få ganger, samt litt risting fra dumpa, er jo ganske kontrollert og kanskje ikke sammenlignbart med store vannsklier og karuseller.
 
Tenker du gjør det kontrollert og rolig Ifht skikkelige karuseller ol
 
Jeg har vært veldig forsiktig med slikt, men jobber ikke i bhg og derfor er det ikke et problem.
 
Back
Topp