Skjult gruppe - August 2017?

Jeg vil veeeeldig gjerne bli med fra starten, men har bare vært på babyforum siden 23.november:rolleyes: Skravlingen har jeg ikke noe problemer med!

Ja, er sånne som deg jeg tenkte på med det kravet. Du har jo skravla allerede godt, så den er i boks. Men kravet til medlemsskapet er det jo enda litt tid til.
 
Ja, er sånne som deg jeg tenkte på med det kravet. Du har jo skravla allerede godt, så den er i boks. Men kravet til medlemsskapet er det jo enda litt tid til.
Ja, kan liksom ikke gjøre så mye med tidspetspektivet:confused:
 
Ja, kan liksom ikke gjøre så mye med tidspetspektivet:confused:

Nei, den biten er det verre med :p
Men man holder ut. August 2017 dør jo ikke ut selv om skjult kommer. Da jeg i november 2014 kom inn i juli 2015 var jo alle andre kommet i skjult for en stund siden. Jeg meldte meg inn så sent siden jeg fant det ut uke 9. En kjedelig tid å vente, men gikk det og :p
 
Nei, den biten er det verre med :p
Men man holder ut. August 2017 dør jo ikke ut selv om skjult kommer. Da jeg i november 2014 kom inn i juli 2015 var jo alle andre kommet i skjult for en stund siden. Jeg meldte meg inn så sent siden jeg fant det ut uke 9. En kjedelig tid å vente, men gikk det og :p
Jeg overlever alt;) Får se hva de andre sier!
 
Sender vi pm til tamara eller forumansvarlig om skjult gruppe og navn?

Og tenker vi å opprettholde 4 ukers medlemstid nå helt i starten, eller bøye oss litt den første mnd og kanskje ha 1-2 uker? Så folk får være med som nettopp er blitt medlem? :)

Og Sensommerlykke 2017 (evt bare 17) blir det vel? Greit å ha årstallet med tenker jeg.

Jeg vil veeeeldig gjerne bli med fra starten, men har bare vært på babyforum siden 23.november:rolleyes: Skravlingen har jeg ikke noe problemer med!

Årstallet er greit å ha ja. Jeg tenker jo også på sånn som augustjente86 her. Hva med 1 mnd på BV og 50 innlegg ELLER 2 uker og 100 innlegg..?
Siden "grensa" er vel der i hovedsak for å unngå at noen bare kommer snikende inn fordi de er nysgjerrige på skjultgruppa..?
Eller høres det urimelig ut..? :p
Jeg stoler ikke helt på meg selv i dag :')

Og, tror det er tamara som skal meldes.
 
Årstallet er greit å ha ja. Jeg tenker jo også på sånn som augustjente86 her. Hva med 1 mnd på BV og 50 innlegg ELLER 2 uker og 100 innlegg..?
Siden "grensa" er vel der i hovedsak for å unngå at noen bare kommer snikende inn fordi de er nysgjerrige på skjultgruppa..?
Eller høres det urimelig ut..? :p
Jeg stoler ikke helt på meg selv i dag :')

Og, tror det er tamara som skal meldes.

Vet du, den synes jeg hørtes bra ut.med kravene. Vi vil jo kun ha de aktive inn på skjult. Skal du være med der, må du bidra. :) ellers holder august 2017 forumet for de fleste :)

Men vet også at andre forum har avvente skjult pga navnebestemmelsen? Så flere får lov å være med å bestemme navnet? Tror du/dere det er noe vi burde tenke på eller skal vi bare kjøre på med skjult nå?
 
Tenker også at jeg gjerne vil ha aktive medlemmer der, er det ikke det som er hele poenget? :happy:
 
Var bare et forslag fra min side, jeg har ikke planer om å bestemme noe som helst :p

Ang å bestemme nå eller ikke.. Jeg vet ikke :p rett og slett. Jeg vil gjerne ha gruppa oppe og gå, men kan jo være det føles urettferdig for noen om de ikke får være med å bestemme..? Jeg vet ikke?
 
Var bare et forslag fra min side, jeg har ikke planer om å bestemme noe som helst :p

Ang å bestemme nå eller ikke.. Jeg vet ikke :p rett og slett. Jeg vil gjerne ha gruppa oppe og gå, men kan jo være det føles urettferdig for noen om de ikke får være med å bestemme..? Jeg vet ikke?
Jeg tenker at for min del ville jeg ikke brydd meg så mye, så lenge jeg fikk bli med i gruppa når jeg hadde oppfylt kriteriene :happy:
 
Jeg tenker at for min del ville jeg ikke brydd meg så mye, så lenge jeg fikk bli med i gruppa når jeg hadde oppfylt kriteriene :happy:

Samme her.. Det er jo bare et navn.. :)

Det tenker jeg og. Men jeg skal ikke snakke for andre heller. Føyer meg for flertallet :)

Men når det er sagt - omtrent alle jeg har sett som har vært AKTIV på august17, har vel svart i denne tråden nå, og sagt det de mener..?
 
Tenker også at jeg gjerne vil ha aktive medlemmer der, er det ikke det som er hele poenget? :happy:

Jo er jo det :) de som er med å bidra til aktivitet, er de som får være med inn på skjult. Vi deler jo gjerne litt mer der enn her,så da er det jo fint at ikke de som bare vil snike og lese kan være med
 
Var bare et forslag fra min side, jeg har ikke planer om å bestemme noe som helst :p

Ang å bestemme nå eller ikke.. Jeg vet ikke :p rett og slett. Jeg vil gjerne ha gruppa oppe og gå, men kan jo være det føles urettferdig for noen om de ikke får være med å bestemme..? Jeg vet ikke?

Jeg tenker at for min del ville jeg ikke brydd meg så mye, så lenge jeg fikk bli med i gruppa når jeg hadde oppfylt kriteriene :happy:

Samme her.. Det er jo bare et navn.. :)

Er det jeg og tenker. Det er bare et navn, og jeg vil og gjerne ha skjult oppe og gå :)
 
Back
Topp