Skal du vite kjønn?

Jeg er verdens mest rastløse og nysgjerrige, jeg klarer ikke å ikke vite :p
 
Vi vil absolutt vite :) Greit å ha gjort unna litt innkjøp, arveavtaler (klær) og navnevalg før termin. Tenker det blir travelt nok med en baby midt i julefeiringen [emoji4]
 
Vi vil absolutt vite :) Greit å ha gjort unna litt innkjøp, arveavtaler (klær) og navnevalg før termin. Tenker det blir travelt nok med en baby midt i julefeiringen [emoji4]
Modigt å ha do mykje klart før jul ☺️
Vi har førebudd oss på at jula ikkje blir heilt jul i år, vil heller nyte tida å bli kjent med den lille framfor noko anna. Men vi kan jo tillate oss det sida det er vår første ☺️
Vi er delt i meininga om å vite og ikkje. Han har veldig lust å vite, eg vil berre vite at alt er bra. Men sida oul er når eg er 21 veker på veg, så reknar eg med risikoen e der for å kanskje sjå det sjølv o_O men det gjer meg absolutt ikkje noko å ikkje vite ☺️ Det endrar ikkje mitt syn på mini ☺️
 
Vi vil vite kjønnet :) og vet allrede hva det er. Men vil ha det helt bekreftet på ordinær ultralyd :happy:
 
Jeg vil vite og det vil tydeligvis gubbe også. Han fant et stellebord han vil ha (som kan ha farge på skuffene) og sa snart vet vi jo kjønn så da kan vi kjøpe inn.
 
Back
Topp