Skal du på julebord med jobben din?

Ikke i år, holder meg hjemme med minstemann i år :)
 
Har ikke julebord på jobben. Og ser for meg det kunne blitt rart med bare sjefen og meg, så like greit :p
Jobben til mannen har sluttet å invitere med partner...:(
 
Nei, tviler på jeg orker dette året :p De skulle vist ha det så langt borte, og uten overnatting, så da må jeg tenke hele kvelden på åssen komme meg fra der vi er til ferja og fra ferja og hjem igjen. Så da høres det bare stress ut mener jeg.

Mannen skal ikke med sin jobb, da han har brøytevakt hele vinterhalvåret. Så dermed er vi litt mer låst.
 
Vi har sen julelunsj/middag med ektefeller på Stattholderens krostue. Det er så deilig:)
 
Jeg er invitert med på julebord med jobben, men vi overtar det nye huset vårt dagen før julebord, så da tror jeg at jeg står over og heller prioriterer å komme i orden i huset :)
 
Har ikke julebord på jobben. Og ser for meg det kunne blitt rart med bare sjefen og meg, så like greit :p
Jobben til mannen har sluttet å invitere med partner...:(
Det hadde jo vært koselig da :p
 
Skal på julebord selv om jeg er i permisjon :) En gyllen mulighet til å bli kjent med de nye vikarene vi har fått :)
 
Nei jeg ammer så jeg blir hjemme ;)
Mannen skal sikkert. Kommunalt så han pleier å bare spise og dra hjem tidlig.
 
Ja, men i og med at jeg arbeider i en barnehage med utvidet kristen formålsparagraf er det kun et fåtall som drikker alkohol. Med andre ord snakker vi ikke julebord i den vante forstand ;) Vi skal ut og spise treretters middag og så blir det komishow etterpå. Til slutt drar vi hjem til en av oss, spiser dessert og skravler.

Det er uten følge og det samme er det med mannens jobb, så vi får aldri gå på julebord sammen.
 
nei. første gang på 10 år jeg takker nei. er så utfrysing og trynefaktor at vi er en stor del som prioriterer andre ting. rett og slett.
dyrt er det og, tror de skulle ha 450 kr pr snute =/
 
Jeg skal på julebord med den ene jobben min! :) men orket ikke begge julebordene. Blir nok sikkert veldig trøtt utover kvelden da! Pinnekjøtt og ingen alkohol.. :p men det får bare gå!:) godt med litt kvalitetstkd med fantastiske kollegaer
 
Jeg skal på mannen sitt i år, juleborda våre går på samme dag, vi sa ja til hans før jeg visste om når min jobb skulle ha. Helt greit, opplegget på mannen sitt er mye mer fristende! :)
 
Back
Topp