Skal dere på tidlig UL?

Det stemmer ikke. Jeg har bestilt time til netopp dette :)

Det stemmer at det ikke er lov å måle dette ved privat UL i Norge, men det finnes gynekologer som tilbyr dette allikevel.
 
Vurderer å ta en tidlig UL i uke 6 eller 7 siden jeg reiser bort i uke 8 og 9 bare for å berolige meg om at det er liv der inne. Håper vi kan se hjertebank da <3 Tror deretter jeg vil ta en tidlig UL i uke 12 igjen tilfelle det skulle være noe de ikke kunne se tidligere. Deretter blir det ordinær OUL forhåpentligvis i uke 17 og en 3D UL etter uke 24 engang :)

Tror dere man kan se kjønn i uke 12? Vurderer å fortelle familie og venner etter denne sjekken hvis alt er OK :)

Har dere opplevd lang ventetid på tidlig UL?
 
Nå har jeg bestilt time til tidlig UL. Skal dit den 23. september, da jeg er 7+0. :D Det er jo bare 2 uker til. Sååå spent! :)
 
Nå har jeg bestilt time til tidlig UL. Skal dit den 23. september, da jeg er 7+0. :D Det er jo bare 2 uker til. Sååå spent! :)

Så spennende, bestilte i dag jeg også - fått time dagen etter deg :) Tror jeg skal være 7+3 da, spennende! Masse lykke til :)
 
Har bestilt en selv i morgen :) er 6+2 da. Også får jeg en av det offentlig 29. september pga MA i uke 14 sist. Da er jeg 8+6 :)
 
Blir henvist fra fastlege pga blødninger hele svangerskapet.er 6+4 i dag og håper å få time på sykehuset snart.
 
Håper jeg får siden jeg ikke har hatt mensen siden forgje fødsel !
 
Jeg var i uke 7 sist .. sånn så det ut ;)
Og ja man får se at hjerte banker når man er så tidelig :)
 

Vedlegg

  • 1442166490710.jpg
    1442166490710.jpg
    59 KB · Visninger: 47
Jeg er i uke 5, og tenker at jeg vil få ordnet tidlig ultralyd i uke 6-7 :)! Skal til legen imorgen for å sjekke hcg nivået :) er egentlig ikke i tvil, fikk sterke utslag på graviditetstestene mine, men er min første så veldig redd for at det skal være noe galt :)
 
Ja, jeg skal ha tidlig ultralyd, vi er ivf'ere så derfor får vi det. Skal ha 29 september, og kommer nok til å få tett oppfølging pga MA og EXU de to siste gangene. Og siden jeg blir 38, kommer jeg også til å få tilbud om scanning og blodprøve også, fosterdiagnostikk, som jeg også kommer til å ta :)
 
Jeg skal på tidlig ul i uke 7 :) skal ringe klinikken og avtale time idag :) (ivf)
 
Bestilte i går <3 bare fordi jeg vil se at det faktisk er en baby der. Like uvirkelig nå som første gang <3 timen blir på bursdagen min, 28.september. Ca 8 uker da :)

Jeg har også bursdag 28.september :):)
 
Back
Topp