Skal dere ha flere barn?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Er det bare meg eller er det flere som tenker "ja, åååå jeg vil ha en til, og så "nå er vi ferdige "
Er så vanskelig!

Så heldige og glade for de 2 vi har , men samtidig hadde d vert kjekt med et søsken til!
Men samtidig så føler jeg på den at man skal ha tid til å følge opp barna også !
Alle er jo ulike og noen får flere barn og takler det supert !
Uansett veldig glad for at vi har fått to herlige barn [emoji4]
 
Har to tette. Vil ha en tredje, men det blir ikke like tett. Kanskje når eldste er begynt på skolen[emoji106]
 
Har en. Mannen syns det holder, jeg ønsker en til. Håper han ser litt annerledes på det om noen år :)
 
Har to, ønsker en til [emoji4] men om det blir, så blir det ikke før om noen år.
 
Har en, og vil gjerne ha flere.
 
Har to, det holder.
Første jeg sa til mannen da han kom inn til meg på oppvåkninga: Nå skal jeg sette inn tre spiraler, minst!
 
Har en, men skulle gjerne hatt flere. Men siden jeg ikke trodde jeg kunne bli gravid og graviditeten dukket opp helt uventet som en forsinket julegave samme måneden jeg tippet 40 så får jeg vel være glad jeg har henne :)

Men hadde jeg vært "normal" og yngre ville jeg nok fort gått for minst 3 tror jeg ... likte veldig godt å gå gravid, og gleder meg nå over å følge utviklingen til jenta mi :) Skulle gjerne opplevd alt en gang til.
 
Har 2, kjenner meg veldig ferdig [emoji4] Har aldri ønsket meg fler enn 2 barn, ikke mannen heller, så det er deilig [emoji4]
 
Vi har en nå. Veldig usikker på om det blir flere. Kanskje en til. Isåfall blir det ikke med flere års mellomrom, vil ikke drøye småbarnstida i det uendelige [emoji28]
Kunne liksom tenkt meg at han her fikk et søsken, samtidig skal de følges opp, og det er jo så snerte med bare en! Jeg er veldig glad i å bruke tid for meg selv, samtidig veldig rastløs av meg, med han jeg har er det helt perfekt, jeg får tid til det jeg har lyst til, i tillegg til å ha verdens beste gull. Har ikke rukket å kjede meg en eneste gang enda. Ser for meg at det blir hakket for mye for meg med to? Hvertfall første åra.
 
Er det bare meg eller er det flere som tenker "ja, åååå jeg vil ha en til, og så "nå er vi ferdige "
Er så vanskelig!

Så heldige og glade for de 2 vi har , men samtidig hadde d vert kjekt med et søsken til!
Men samtidig så føler jeg på den at man skal ha tid til å følge opp barna også !
Alle er jo ulike og noen får flere barn og takler det supert !
Uansett veldig glad for at vi har fått to herlige barn [emoji4]

Føler det på akkurat samme måte. Føler det er bra med to, men samtidig greier jeg ikke å falle til ro med beslutningen om at vi nå er ferdig med barn. Har heldigvis noen år igjen til å bestemme meg..
 
Back
Topp