Sjette plass!

M

Moderator Linda

Guest
Med 2326 innlegg ligg de no på sjette plass i konkurransen. De er ca 600 innlegg bak mars 16. Kva med å prøve å ta igjen dei? :D
 
Kunne vi prøvd på.

Men jeg tror jeg med mitt "sånn kan vi gjøre det" -fremstøt skremte bort noen.... Og målet vårt er først og fremst et levende forum over tid og da er det viktigere å få med dem som ikke vil superskravle også.

Men for all del, får vi med en eller to til på superskravle i kveld....
 
Det hadde vært gøy, og vi gjør jo dette kun for gøy [emoji28][emoji6]
 
Kunne vi prøvd på.

Men jeg tror jeg med mitt "sånn kan vi gjøre det" -fremstøt skremte bort noen.... Og målet vårt er først og fremst et levende forum over tid og da er det viktigere å få med dem som ikke vil superskravle også.

Men for all del, får vi med en eller to til på superskravle i kveld....

Det hadde vært morsomt å fått med flere på superskravlinga, men ser at det kan virke skummelt. Jeg syns det før, men etter en innføring i "skolen" så er det jo bare gøy! [emoji2]
 
Kunne vi prøvd på.

Men jeg tror jeg med mitt "sånn kan vi gjøre det" -fremstøt skremte bort noen.... Og målet vårt er først og fremst et levende forum over tid og da er det viktigere å få med dem som ikke vil superskravle også.

Men for all del, får vi med en eller to til på superskravle i kveld....
Må ta det rolig. Ingen vits å gjøre det slik at folk kvier seg inn på forumet så der er jeg enig.


Men. Vi kan prøve oss i kveld om vi kan få med flere på den tråden for å skravle litt fortere på [emoji14]
 
Kunne vi prøvd på.

Men jeg tror jeg med mitt "sånn kan vi gjøre det" -fremstøt skremte bort noen.... Og målet vårt er først og fremst et levende forum over tid og da er det viktigere å få med dem som ikke vil superskravle også.

Men for all del, får vi med en eller to til på superskravle i kveld....
Hadde en sønn som absolutt ikke ville sove i går, og i dag skal jeg på tur med ei venninne etter han har lagt seg :/ men fredag og lørdag er jeg med!
 
Hadde en sønn som absolutt ikke ville sove i går, og i dag skal jeg på tur med ei venninne etter han har lagt seg :/ men fredag og lørdag er jeg med!
Vi kan ikke forutse slike ting :) men tar det som det kommer. De små er ennå små:p
 
De små krever nå det de krever, det gjør vi ikke noe med.
 
Det var ikke mye!

Jeg har vært på farten og opptatt hele dagen. Men nå er jeg klar.

Bortsett fra at jeg skal se på kommunetv. Web-tv fra kommunestyremøte. Det er snakk om skolestruktur. Oppussing eller sammenslåing av skoler. Som direkte berører hverdagen til mine tre barn nå og i fremtiden så her prioriterer jeg å få med meg hva som blir sagt.
 
Her og der og over alt.

Er du på skjult? Vi skravler en del der ;-)
 
Back
Topp