Sjeldne og vakre jentenavn

Enzo

Første møte med forumet
Hei :)

Noen som har begynt å tenkte på navn?

Jeg vil gjerne ha noen tips på sjeldne/spesielle jentenavn om noen har noe å komme med :)

Storesøster heter Philippa :)
 
Gamle navn som; Gerda, Bertine, Bodil, Signe, Dagny, Rigmor og Mina er kule [emoji41]
 
Datteren vår heter Othelia, og synes selvsagt at dette navnet er vakkert [emoji4] Hun er oppkalt etter oldemor. Et gammelt og sjeldent navn [emoji4]
 
Jeg liker Saga, Tindra, Silja, Tarand, Isabelle. De jeg kommer på i farten[emoji4] Her heter datteren vår Tuva. Elsker det navnet, og det passer perfekt til henne. Spent på om det blir gutt eller jente nå, for har mange jentenavn jeg liker, men nesten ingen guttenavn[emoji33]
 
Datteren vår heter Othelia, og synes selvsagt at dette navnet er vakkert [emoji4] Hun er oppkalt etter oldemor. Et gammelt og sjeldent navn [emoji4]

Enig med deg, vakkert navn. Min oldemor het Anna Othilie, så har vært inne på tanken med det navnet selv. Men nå er det jo en gutt vi får, så det navnet må nok vente. :)

Ellers har man navn fra andre land, jeg er litt svak for keltiske navn...
 
Tusen takk for alle forslag! :happy::happy: Synes det er veldig vanskelig denne gangen.. Vi har Iben, Livia, Saga, Luca og Ellie høyt på lista. Hva synes dere om de?
 
Tusen takk for alle forslag! :happy::happy: Synes det er veldig vanskelig denne gangen.. Vi har Iben, Livia, Saga, Luca og Ellie høyt på lista. Hva synes dere om de?
Veldig fine navn! :) Jeg har ikke hørt Luca som jentenavn før, så det må jeg venne meg litt til, men absolutt fine navn :)
 
Luca er nydelig, Ellie Og var fint[emoji5]

Erle/Erla
Hilja, Silja, Vega, Saga, Eira, Jun, Ravn , Ive
 
Noelle, Thilja, Nova, Neolia, Eleah, Aleah, Neah, Iben:) elsker sjeldne navn:) Har ikke hørt Luca før, men nyyydelig navn:) det er notert på listen til det Evt kanskje kommer ei jente en annen gang:)
 
Vilja er fint[emoji4]
 
For oss stod det lenge mellom Elise og Aurora, men tror vi lander på Elise selv om Aurora er litt mer sjeldent.
 
Anneli, Enja, Elvira, Siren, Erle, Tula, Nova, Luna [emoji173]
 
Erle liker jeg også godt[emoji4]
 
Back
Topp