Sjølvsagtsamstrikk

frustubbis

*Stolt mamma*
Augustmødrene 2014
Noen her inne som er med på sjølvsagtsamstrikken?
 
Hva er det? [emoji56][emoji56] *dumtspmgjerne?*
 
Jeg skal være med! Sjekk einkopptetakk på Insta, Spyro [emoji4]
 
Hva skal du strikke?
Ingen Dikkedarercardigan, men mønsteret er ikke klart. Har garnet da, så lurer på å strikke prøvelapp. Men når det er topdown på pinne 4 kjenner jeg min egen strikkefasthet såpass godt at jeg ikke tror jeg trenger. Har likevel lyst til å se hvordan garnet blir sammen, for føler mohairen ble litt for grønn i forhold til hva jeg hadde tenkt.
 
Ingen Dikkedarercardigan, men mønsteret er ikke klart. Har garnet da, så lurer på å strikke prøvelapp. Men når det er topdown på pinne 4 kjenner jeg min egen strikkefasthet såpass godt at jeg ikke tror jeg trenger. Har likevel lyst til å se hvordan garnet blir sammen, for føler mohairen ble litt for grønn i forhold til hva jeg hadde tenkt.

Den er så fin!!! Kommer aldri til å orke å strikke den selv med så mange vrangmasker[emoji28][emoji85][emoji85]
 
Jeg er med [emoji3] Er i gang med en løvfallkardigan nå, og håper at jeg rekker minst en ting til før samstrikken er over.

Har egentlig et par julegaver som jeg bør begynne med snart også...
 
Jeg er med [emoji3] Er i gang med en løvfallkardigan nå, og håper at jeg rekker minst en ting til før samstrikken er over.

Har egentlig et par julegaver som jeg bør begynne med snart også...

Den er fin!
 
Den er så fin!!! Kommer aldri til å orke å strikke den selv med så mange vrangmasker[emoji28][emoji85][emoji85]
Syns ikke det er så ille faktisk, iallefall når det er topdown. Da tar jeg ermene først når jeg kommer ned dit, og så er det egentlig bare sjarmøretappen igjen. Liker best å strikke bol nemlig.
 
Jeg er med [emoji3] Er i gang med en løvfallkardigan nå, og håper at jeg rekker minst en ting til før samstrikken er over.

Har egentlig et par julegaver som jeg bør begynne med snart også...
Løvfall er også i køen...veldig fin. Men den vil jeg strikke post gravidkropp :)
 
Jeg har jo glemt hva jeg strikker! La opp frynsete sjal i går, men blir litt gæren i ermer og rygg av mye perlestrikk så har lagt opp å for et kjoleliv i dag!
 
Last edited:
Ja, ravidkroppen setter noen bremser for hva det lønner seg å strikke nå [emoji14]

Dessuten blir den alt for varm [emoji6] og så liker jeg ikke Nepal så må finne en erstatning.
 
Dessuten blir den alt for varm [emoji6] og så liker jeg ikke Nepal så må finne en erstatning.
Jeg strikker med Nepal for første gang nå. Greit strikke med så langt, men spent på hvordan det er i bruk
 
Jeg strikker med Nepal for første gang nå. Greit strikke med så langt, men spent på hvordan det er i bruk
Jeg nyser sånn av det, har ikke egentlig noe imot garnet. Men det snøss sånn, samme med Drops Air. Holder på med en genser nå men kommer ikke til å kjøpe mer. Har ikke reagert på det før, litt rart. Begge deler er jo alpakkablandinger, kan ha noe med det å gjøre.
 
Back
Topp