Siste mens ?

Siste mens var 10 juni. I følge appene har jeg termin 16 mars. Men metoden legen regner på(40+3) så er termin 20 mars.
 
Siste mens var 4. juni, har termin 13 mars [emoji4]

Var hos en legestudent på tirsdag, ettersom fastlegen har ferie, og hun kom frem til at termin var 16 mai [emoji23] Er visst ikke befruktet enda!
 
Siste mens var 4. juni, har termin 13 mars [emoji4]

Var hos en legestudent på tirsdag, ettersom fastlegen har ferie, og hun kom frem til at termin var 16 mai [emoji23] Er visst ikke befruktet enda!
Mai faktisk!! :hilarious:
 
Siste mens startet 11 juni, men lang og uregelmessig syklus, så termin etter gjennomsnittet på den i det siste er 28 mars. :rolleyes:
 
18. Juni eller 19. Juni og vet ikke når jeg evt får i denne mnd eller om jeg ikke får TR
 
Jeg hadde siste mens 18 mai. Har syklus på 39 dager. Tok positiv eggløsningstest 12 juni så beregnet at befruktning var 13[emoji4]
 
9 juni var siste mens her, har termin mellom 16-19 mars, får opp forskjellige datoer :rolleyes:
 
Siste mens 16. Mai, så trodde jeg hadde termin sent i februar en gang, men på TUL fikk jeg termin 1. Mars.

Får det ikke til å stemme for vet 100% når jeg hadde mensen, men kan jo hende termin endres på ultralyd senere:)
 
Hadde blødning etter p pilleslutt 1.april. så kan ikke regne ut fra da. Men vet ca når eggløsning var. Håper jeg får tul pga det :happy:
 
Første dag i siste mens var 1. April :woot: Så den datoen stemmer ikke helt overens med det jeg har kommet fram til. Men får en tidlig ul heldigvis. Så går og venter på time nå ;););)
 
19. mai, og menstermin er 26. februar. Men foreløpig UL-TERMIN er 2. mars, og det stemmer med når jeg hadde EL.
 
Back
Topp