Silikon?

Niiitah87

Forelsket i forumet
Mange her som har det eller??
 
jepp
 
ORIGINAL: Tyren85

jepp

 
hatt det lenge?
Jekk det greit me amming og sånt eller?
 
har hatt det i 3 år, men jeg angrer på at jeg ikke ventet til etter å ha fått barn, fikk trange melkekanaler og fikk bare ammet i 3 mnd så var det tomt.
 
anbefale alle som vil ta det med å vente til etter barn, jeg skal rette på de etter jeg har fått de barna jeg skal ha
 
Har nettop fått eg. Har ikkje tenkt å få mer barn så.
Har nok me han eg har nå.
 
ORIGINAL: LilleSpurven

er det ikke veldig tidlig å bestemme seg for om man skal ha flere barn eller ikke når man er 20 år da??

 
Vett ikkje? Syns du?
 
ORIGINAL: LilleSpurven

ORIGINAL: *SFC*

ORIGINAL: LilleSpurven

er det ikke veldig tidlig å bestemme seg for om man skal ha flere barn eller ikke når man er 20 år da??


hun sa hun ikke hadde TENKT det da...


ok, dumme meg, beklager[8|]

 
Neinei, du e ikkje dumme.
Eg har ikkje lyst på mer, tror eg.. Dvs eg tror det NÅ.
Men herregud.. som du seie.. eg e jo bare 20.
Ka vett vel eg liksom..
 
jeg har....[:)]
 
ORIGINAL: LilleSpurven

Tok du det her i stavanger?? jeg også har sinnsykt lyst[:)]

Fortell litt om det hele da[:)]

 
Ja, stavanger klinikk.
Forrige mandag.
23.000 kr.
Fekk valium og lokalbedøvelse, løgnaste eg någengang har vert me på.
Låg å småfniste og prøvde meg på legen under operasjonen.
Spaserte jem rett ittepå ( bare 5 min å gå for meg ).
 
Så nå 8 dager ittepå jørr det ikkje vondt lenger.
Gjorde ikkje særligt vondt rett ittepå heller.
 
 
jeg har! har ikke bestemt meg for at jeg ikke skal ha flerebarn, men orket ikke gå rundt å føle meg jævlig i kanskje 8 år til, da får det bare koste å fikse på de igjen..kanskje overfladisk, men slet virkelig med forandringene på kroppen min etter svangerskapet, tok aldri av meg bh'n annet enn når jeg skulle dusje og da passet jeg på at jeg slapp å se meg i speilet..
 
ORIGINAL: *Angelica*

ORIGINAL: Niiitah87

Har nettop fått eg. Har ikkje tenkt å få mer barn så.
Har nok me han eg har nå.


Det sa jeg og :) 5 år etter fikk jeg jenta som nå er 4 mnd...

 
Det får ble ein flaskeonge i så fall :))
 
jeg skal få i februar/mars på stavanger klinikken [;)] lei av å gå rundt å føle meg som en dass.
 
ORIGINAL: EmmaT

jeg skal få i februar/mars på stavanger klinikken [;)] lei av å gå rundt å føle meg som en dass.

 
Gled deg!
 
Han legen e så fine syns eg..
 
Jeg har ikke og skal ikke heller, da får jeg heller bare heise på de etterhvert. Kjipt å skulle betale så my penger på pupper hvert tiende år, det blir noen tusen frem til man er 70 el noe, og tenk hvis man ikke har råd til å putte inn nye om 20 år? Da vil de jo se kjempefine ut etter å at huden har vært strukket i 20 år... Huff nei...
 
ORIGINAL: Niiitah87

ORIGINAL: EmmaT

jeg skal få i februar/mars på stavanger klinikken [;)] lei av å gå rundt å føle meg som en dass.


Gled deg!

Han legen e så fine syns eg..

 
 
 
ja jeg vet, var med venninna mi da hun tok [;)]
 
ORIGINAL: Lillemor1

Jeg har ikke og skal ikke heller, da får jeg heller bare heise på de etterhvert. Kjipt å skulle betale så my penger på pupper hvert tiende år, det blir noen tusen frem til man er 70 el noe, og tenk hvis man ikke har råd til å putte inn nye om 20 år? Da vil de jo se kjempefine ut etter å at huden har vært strukket i 20 år... Huff nei...

 
Det blir å drida på dolokket for de som ikkje har råd ja..[&:]
 
Jeg har ikke, og har ikke lyst på heller.[:)]

Men jeg har forståelse for de der selvfølelsen skorter pga store komplekser.
Dersom jeg etter unge nr 2 får drastisk forandra pupper kan det være at jeg med tiden får gjort noe, men må si det skremmer meg å operere et fremmedlegeme som silikon inn i kroppen med de komplikajsoner det kan medfødre...
 
ORIGINAL: Niiitah87

ORIGINAL: Lillemor1

Jeg har ikke og skal ikke heller, da får jeg heller bare heise på de etterhvert. Kjipt å skulle betale så my penger på pupper hvert tiende år, det blir noen tusen frem til man er 70 el noe, og tenk hvis man ikke har råd til å putte inn nye om 20 år? Da vil de jo se kjempefine ut etter å at huden har vært strukket i 20 år... Huff nei...


Det blir å drida på dolokket for de som ikkje har råd ja..[&:]

 
hehe..
 
men det er jo ingen regel nå lenger at etter 10 år MÅ silikonen byttes ut..der jeg opererte fikk jeg beskjed om at jeg skal ha kontroll etter 7 og 10 år å se om det er nødvendig å bytte de ut da, og jeg har begynt nå alt å spare til de en gang må rettes på, det er jo noe man er klar over som regel før man opererer.
 
 
 
Back
Topp