Sikkert et dumt spørsmål...

verdensbestejente09

Blir kjent med forumet
Men hvor ligger egentlig babyen i magen? Jeg er 14 uker på vei, og kunne sverget at det skjer noe på venstre side av magen. Er også hardere på venstre side. Men føler meg jo rimelig dum hvis det er sånn at babyen ligger i midten til babyen blir større og fyller ut mer av magen;-) Noen som vet?:-)
 
Tror ikke det er så langt fra sannheten, for når jeg og legen min skulle finne hjertelyden så fant vi den så vidt på høyre får den sparka til den greia hennes, men så fant vi den igjen på venstre side... Tror de spreller og fyker fram og tilbake inni der til det blir dårlig plass jeg :D
 
absolutt mulig det var det du kjente =)
Min lille spreller fra side til side, opp og ned.
reagerer når jeg spiser og når jeg drikker kaldt =)
Nå er jo jeg noen uker lenger enn deg, men kan kjenne livmoren opp til over navlen.
 
hehe nå ser jeg for meg en baby som spreller fra side til side i magen;-) Men det var godt å høre. Jeg har ikke kjent spark enda, men mye aktivitet til tider i musklaturen eller hva det er som skjer i magen. Kjenner det er noe iallfall. Åååå som jeg gleder meg til å kjenne spark!!!
 
Er ganske sikker på at den lille i magen her driver med Zumba!
Full balluba! Må smile hver gang jeg kjenner et kreftig spark =)
Er nok ikke så lenge til bf kan kjenne heller nå =)
Men han er litt utålmodig, og gidde ikke sitte å kjenne etter lenge.

 
Mest sannsynlig ligger livmoren et lite stykke nedenfor navlen din nå, og om du ligger på ryggen så kan du nok kanskje kjenne toppen på den om du trykker litt på magen :) Ikke umulig at den ligger litt mot venstre.. Begynner jo å bli litt størrelse på disse knøttene nå :)
 
Når jeg var i uke 17 - 18 sist så kjente jeg tydelig at hun lå i tverrleie. Sånn lå hun helt til hun snudde seg med hodet ned!
 
Back
Topp