Shoppingtråden:)

060099bd128d493c8cf739ce4a54a986


Kjøpt vogn ❤ :)
 
060099bd128d493c8cf739ce4a54a986


Kjøpt vogn ❤ :)
Denne har jeg også! :) Har brukt sportsdelen til eldste og er så sinnsykt fornøyd! Nå har jeg kjøpt Deluxe hardbagen som hører til, og er veldig fornøyd så langt! :) Har du kjøpt den deluxe bagen, eller den på bildet?
 
Bestilte lekegrind og et par småleker fra Jollyroom i forrige uke å da jeg skulle hente pakken igår var det bare lekene som hadde kommet frem. Ringte Jollyroom å sa ifra. Hun kunne opplyse at lekegrinda vistnok hadde forsvunnet i posten å la inn ny bestilling. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg vil skryte av kundeservicen. Jeg hater egentlig å handle på nett men prøver å venne meg til det (kan tross alt spare meg for både penger og gåturer på kjøpesenter) :p
 
Bestilte lekegrind og et par småleker fra Jollyroom i forrige uke å da jeg skulle hente pakken igår var det bare lekene som hadde kommet frem. Ringte Jollyroom å sa ifra. Hun kunne opplyse at lekegrinda vistnok hadde forsvunnet i posten å la inn ny bestilling. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg vil skryte av kundeservicen. Jeg hater egentlig å handle på nett men prøver å venne meg til det (kan tross alt spare meg for både penger og gåturer på kjøpesenter) :p
Flott du deler. Bare gode erfaringer med jollyroom selv.
 
Der var den ja!
 
Nyeste innkjøp:
Dress 1.png
Dress 2.png
Lue 1.jpg Lue 2.jpg Lue 3.jpg
 
image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg + 2 enkle cardigan til frøkna og strømper til begge fra Zara. Og så ble dette bestilt på sportamore i sted(30%) image.jpeg image.jpeg
 
Back
Topp