Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, guuud. Den var skjønn. Hvor er den kjøpt?Vis vedlegget 110756
Denne søte passer nå på utenfor inngangen vår
Fin den var Elsker rååååååsa
Ikke sant jeg klarte ikke å gå forbi den fant den på vår lokale lille blomsterforetning som desverre ikke er noen kjedeÅhh, guuud. Den var skjønn. Hvor er den kjøpt?
Okei. Nei, da blir det værre å få tak iIkke sant jeg klarte ikke å gå forbi den fant den på vår lokale lille blomsterforetning som desverre ikke er noen kjede
Jeg å så måtte bare ha den hehe skal ikke ha så mange mamma topper men denne klarte jeg ikke å la væreFin den var Elsker rååååååsa
Hvor er den bestilt fra da?Jeg å så måtte bare ha den hehe skal ikke ha så mange mamma topper men denne klarte jeg ikke å la være
Den er fra hm kostet 299 likte den så godt å så er det jo slettes ikke sikkert de har den til høsten når jeg trenger den så da var det greit å ta tak i denHvor er den bestilt fra da?
Jeg har en del liggende, men noe nytt blir det vel kanskje
Den er fra hm kostet 299 likte den så godt å så er det jo slettes ikke sikkert de har den til høsten når jeg trenger den så da var det greit å ta tak i den
Jeg har spart mye på røykeslutten så brukte litt av de pengene hehe
Jepp å de må jo brukes på noe hahaOkei Ikke dumt
Ja, da sparer du penger
Kjekt å kunne unne seg noe også daJepp å de må jo brukes på noe haha
Ja det er såKjekt å kunne unne seg noe også da
Og stas med litt fine gravidklærJa det er så
Jeg har bestilt en bukse og ett skjørt fra Zalando.no. Var fra merket mamalicious, veldig spent på str. Bestilte en str større enn jeg bruker i begge deler.Må bare høre m dere,hvor handler dere mammatøy??
Må bare høre m dere,hvor handler dere mammatøy??