Shopping i London

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hvilke butikker shopper dere på når dere er i London?

Jeg har noen jeg alltid er innom men lurer på om det kan være nien bra jeg går glipp av :)
 
Bravissimo for undertøy og bikinier! Det er mye fint, men spesielt for de med størrelser som ikke finnes på HM er denne butikken gull :) mye billigere enn i Norge, godt utvalg, store prøverom og betjening som hjelper deg med å finne rett str.

http://www.bravissimo.com/m/#?/
 
Primark :D også digger jeg card factory, kort til alle anledninger og billige i forhold til her til lands (tror det var fra 6 kr for et vanlig dobbelt bursdagskort) Også masse pynt og annet gøy til bursdager osv :)
 
Sportsdirect! Alltid scoop på gode joggesko-og jeg ELSKER joggesko! Liker den som ligger i Oxford Street.
 
Åh shopping i London hørtes helt fantastisk ut! Har aldri vært der, men vil dit :)
 
Kommer veldig an på hva du liker da, men camden er et spennende område, er flere kjedebutikker der (urban outfitters å sånn) i tillegg til camden marked. Området rundt covent garden er bra! Oxford street er vel verdt å ta en tur for å se, men alt for folksomt stort og bråkete til at jeg liker å bruke tiden der! Er noen veldig trivelige gater områdene rundt Oxford street da, men husker ikke akkurat hvor og hva.. bare gått meg på d en gang! :D
 
Primark for basis.
Dorothy Perkins og New Look for resten.
 
New look, boots, primark og lush var vel butikkene jeg brukte mest penger på. :p
 
Zara og Primark er sånne må innom butikker for meg!
 
Nike town :D
Og Victoria secret
Og Abercrombie & fitch
Og Desigual
 
Urban Outfitters, TopShop, foot locker, River Island, miss Selfridge, Mulberry. De jeg kommer på nå :)
 
Primark
New Look
River Island
Dorothy Perkins
Topshop
Selfridges
Miss Selfridge
Next
Sports direct
JD Sports
Foot locker
Zara
HM
Boots
Marks & Spencer
Claire's
Superdrug
Ann Summer's
Peacock's
 
Kommer veldig an på hva du liker da, men camden er et spennende område, er flere kjedebutikker der (urban outfitters å sånn) i tillegg til camden marked. Området rundt covent garden er bra! Oxford street er vel verdt å ta en tur for å se, men alt for folksomt stort og bråkete til at jeg liker å bruke tiden der! Er noen veldig trivelige gater områdene rundt Oxford street da, men husker ikke akkurat hvor og hva.. bare gått meg på d en gang! :D
Er alltid i oxford street men aldri opplevd det dom folksomt i grunn
Takk for tips
 
Det er for mye å shoppe her. Kommer alltid hjem med full koffert
Hehehe, luksusproblem :D Det er kanskje en klisje, men har veldig lyst på en shopperekord i London, med masse penger vel og merke :D
 
Back
Topp