Shoppestopp av garn

Jeg røk nesten på en smell her en dag også! Men klarte å styre meg :p:D
 
Jeg røk nesten på en smell her en dag også! Men klarte å styre meg :p:D
Veldig forståelig :rolleyes: Merker selv at det begynner å bli vanskeligere og vanskeligere å ligge unna :p
 
Vet dere, jeg har ganske mange kilo garn, så det problemet har jeg ikke :hilarious:
 
Jeg også har det :hilarious:. Men så ser jeg noen prosjekter jeg vil lage, sååå har jeg gjerne ikke riktig garn, farge, nok osv :shifty:. Haha . Men er fast bestemt på å fortsette å lage noe ut av det jeg har. Holder på med ett teppe nå. Så blir kvitt en god del nøster der :D
 
Vet dere, jeg har ganske mange kilo garn, så det problemet har jeg ikke :hilarious:
Har en god del kilo jeg også, men blir frista til så mange nye prosjekter med garn jeg ikke har :hilarious:
 
Nååååå..... begynner jeg å få problemer med å holde meg :hilarious: Kribler som bare det etter å kjøpe nytt garn :nailbiting:
Har nemlig gjort noe dumt i dag.. Har sett på oppskrifter og plukket ut en del jeg kunne tenkt meg å strikke. Men jeg har ikke garnet til noen av de oppskriftene! Så nå er det bare å vente og se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg sprekker og kjøper garn til de :smiley-ashamed008
 
Tror jeg må bli med her ;) er så lett å bare bestille nytt, så burde strikke opp det jeg har nå :p har strikket 3 gensere (en til hver), litt babyklær å en genser til 1år :)
 
Yes....
Da har jeg kjøpt meg garn... :facepalm:
Jaja, holdt ut i 3 mnd i alle fall :rolleyes:

Men jeg bare mååååtte! Dum som jeg er så har jeg jo ikke meldt meg av diverse nyhetsbrev fra nettsider som selger garn. Så i går fikk jeg mail om 40% avslag. På garn jeg allerede har sett meg ut oppskrifter til.
Og da var det gjort. Klarte ikke holde meg unna lengre :hilarious:
Men! Jeg har kjøpt garn til en oppskrift der jeg allerede har halvparten av garnet jeg trenger, så kommer samtidig til å bruke en god del fra lageret mitt :D
Blant annet. Det er en stor sannsynlighet for at det ikke er det eneste jeg bestilte :p
 
Jeg måtte faktisk ut å kjøpe fire nøster med garn idag jeg også men det er vel innafor når det er til bestillinger? Hadde garn til tre prosjekter jeg har fått bestilling på, men manglet til to . Ble bare akkurat til de bestillingene da :p
 
Jeg måtte faktisk ut å kjøpe fire nøster med garn idag jeg også men det er vel innafor når det er til bestillinger? Hadde garn til tre prosjekter jeg har fått bestilling på, men manglet til to . Ble bare akkurat til de bestillingene da :p
Det er innafor, ja :joyful:
 
Back
Topp