Shoppa litt :)

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
I går fikk jeg bestilt 3 ting som jeg ville vente med til etter fødselen. Så nå har jeg kjøpt de 3 tingene jeg ville ha :D gleder meg til det kommer :D
9ff2001daa644c826e296704fce1a4f1.jpg
0995171161b69e0f0f54d5c38d1a6610.jpg
d06b88cd73dcce455a24a348b7e544ae.jpg
 
Elsker vår Ergobaby. Har den på meg akkurat nå, faktisk :D
 
Vi også har ergobaby. Men den originale.. helt genial.. var på tur til butikken isted og lillemor sovnet idet jeg satt hun oppi der. Deilig med sovende baby i bæresele:)
 
Vi også har ergobaby. Men den originale.. helt genial.. var på tur til butikken isted og lillemor sovnet idet jeg satt hun oppi der. Deilig med sovende baby i bæresele:)
Ja jeg kan ikke forskjell på de [emoji14] men kjøpte denne til slutt, så håper den er bra :)
 
Ja jeg kan ikke forskjell på de [emoji14] men kjøpte denne til slutt, så håper den er bra :)

360 kan du bruke på mage, rygg og hofte og babyen kan sitte begge veier :)
 
360 kan du bruke på mage, rygg og hofte og babyen kan sitte begge veier :)
Ja jeg leste det, men trodde alle modellene kunne det [emoji14] men så bra! Supert at man kan bruke den på forskjellige måter :D gleder meg til det kommer!
 
Ja er du fornøyd med den? Jeg syns det er genialt alt man kan legge dem i ligge stilling :D tenkte på når jeg skal dusje og spise :)

Ja, veldig fornøyd. Har brukt den masse til storebror og nå har lillebror arvet den. <3

Jeg har også ergobaby 360, men jeg solgte spebarnsinnlegget. Nå bruker jeg elastisk bæresjal. Veldig greit å ha to hender fri! :)

Orginalen kan du bruke til hofte, rygg og mage, men 360 kan du også bære forovervendt. Sistnevnte er dog ikke så bra for de små mer enn korte perioder for det er ikke 100% ergonomisk og de liker gjerne å skånes mot for mye sanseinntrykk.
 
Jeg også har Ergobaby 360, er også veldig fornøyd med den! Brukte den masse med storebror til jeg ble gravid igjen når han var 9 mnd. Denne gangen har jeg gått til innkjøp av Ergobaby elastisk bæresjal i tillegg, og bytter på; bruker sjal når jeg går hjemme med lillebror, og sele hvis jeg skal bære han lengre om gangen, som når vi skal på tur osv. Bruker da spedbarns innlegget. Syns bæreselen avlaster ryggen og skulderen mer enn sjal, men sjal er mer behagelig å ha på :)
 
Bruker du den med spedbarnsinnlegget?

Ja, jeg gjør det. Ser egentlig ikke poenget, for han får god nakkestøtte uten og han hadde sittet bra uten også.. Det skal vel brukes til 5,5kg?
 
Ja, jeg gjør det. Ser egentlig ikke poenget, for han får god nakkestøtte uten og han hadde sittet bra uten også.. Det skal vel brukes til 5,5kg?

Jeg har ikke funnet frem ergobabyen min enda, så jeg har ikke fått testet den ut.
Hadde aldri spedbarnsinnlegg til storesøster, for hun var så stor når jeg kjøpte den . Så derfor har vi det heller ikke. Men lillebror har allerede blitt 5,6 kg, 1 måned gammel, så jeg har lurt på om jeg kan bruke den, eller om han er for liten/ung enda. Men må vel kanskje bare teste og se. Han er lang også, så jeg er redd han ikke får god nok nakkestøtte...
 
Jeg har ikke funnet frem ergobabyen min enda, så jeg har ikke fått testet den ut.
Hadde aldri spedbarnsinnlegg til storesøster, for hun var så stor når jeg kjøpte den . Så derfor har vi det heller ikke. Men lillebror har allerede blitt 5,6 kg, 1 måned gammel, så jeg har lurt på om jeg kan bruke den, eller om han er for liten/ung enda. Men må vel kanskje bare teste og se. Han er lang også, så jeg er redd han ikke får god nok nakkestøtte...

Du får bare teste ut, tror jeg. Litt knotete med det innlegget, men det går nå fint.
 
Ikke kommet enda og jeg er såååå utålmodig! Snuppa kan ligge i perioder å bare glane og titte. Men hun er glad i bevegelser osv. Ikke så rart etter 9 mnd i magen hvor jeg har vært i full fart [emoji14] men gleder meg så masse å ha litt flere steder å spille på når jeg må ta en dusj eller lage mat osv :)
 
Ååå så deilig med noe nytt sånt!
Jeg skal få låne ergobaby adapt av ei venninne for å teste om den "passer oss", men de har hatt så mye sykdom i huset i det siste, at vi har ikke vært på besøk eller tatt imot besøk derfra i det siste.

Vippestol får jeg låne fra samme venninna, men der bruker minsten den fortsatt. Men jeg har kjøpt stokke newborn seat, og det funker enn så lenge. Er ikke så mye "vipping" han driver med nå uansett :)

Er såå gøy med noe nytt, og mine siste "must have" var neonate babycall og baby brezza for mme :D :D Det var lykke når de to kom i posten!
 
Her ble neonate babycall med video kjøpt inn før helgen! Skal teste den ut for første gang i dag. Tør ikke å gå fra han i andre etasje mens jeg styrer nede i første. Fikk meg en skikkelig støkk etter at han brakk seg sånn og hostet opp slim og skum..

Nå kan jeg la han ligge i ro når han sover og så kan jeg gå rundt dit jeg vil. Det er ganske deilig;)
 
Da har pakka kommet! Skal hente i morgen :D gleder meg sååå mye til å få det hjem! Kjenner et behov for bæreselen altså! Får jo ikke gjort noe særlig her når snuppa er våken. Ikke lett med en hånd også koser hun seg med å bli bysset :)
 
Yay! Er så fornøyd! Må bare kjøpe batterier til vippestolen, men så langt ser det veldig bra ut :D
 
Vil gjerne høre erfaringer med vippestolen, vi vurderer å kjøpe den siden mini sliter med å sove på dagtid. Den ser ganske genial ut!
 
Back
Topp