Sex og sånn....

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Hvordan er det hos dere?


Her er det null samleie, null trening de første 10 ukene på anbefaling fra gynekologen pga tidligere SA.


Kos er lov :)
 
Vi sexer når vi orker og vil :D
 
Når vi har energi å sånn te overs [emoji23]
Vi pusser opp hele leiligheten i tillegg så er ikke så mye ekstra energi her i gården [emoji28][emoji26]
 
Når vi har energi å sånn te overs [emoji23]
Vi pusser opp hele leiligheten i tillegg så er ikke så mye ekstra energi her i gården [emoji28][emoji26]

Ser den :) Deilig å bli ferdig med oppussing før ting blir «for tungt».
 
Blir ikke så ofte som vi ønsker siden vi ikke bor sammen enda,men vi skal flytte sammen til sommeren så frem til dess blir det bare sånn ☺️

Bor ikke dere sammen enda heller??? Ikke vi heller.... Vi skal og flytte sammen mot sommeren :)
 
Bor ikke dere sammen enda heller??? Ikke vi heller.... Vi skal og flytte sammen mot sommeren :)
Åååå trodde jeg var den eneste her inne så har ikke turt å si noe i tilfelle noen dømmer :sorry:
Så deilig å være flere om det :):):)
 
Åååå trodde jeg var den eneste her inne så har ikke turt å si noe i tilfelle noen dømmer :sorry:
Så deilig å være flere om det :):):)

Samme her :) Kaller han for kjæreste og samboer om hverandre :wideyed:
Utrolig godt at vi er flere, og at du turte å skrive det :) Så kunne jeg «stå fram» og :laughing025
 
Samme her :) Kaller han for kjæreste og samboer om hverandre :wideyed:
Utrolig godt at vi er flere, og at du turte å skrive det :) Så kunne jeg «stå fram» og :laughing025
Haha ja,redigerte teksten sikkert 7 ganger før jeg postet da,haha:laughing021
Deilig å ha "kommet ut":knegg::knegg:
 
Haha ja,redigerte teksten sikkert 7 ganger før jeg postet da,haha:laughing021
Deilig å ha "kommet ut":knegg::knegg:


:laughing005 Det skjønner jeg godt. Jeg må jo bare si takk :D Godt å ikke være eneste. Og godt å ha «kommet ut» :happy093
 
Haha, må le av dere to som har "kommet ut av skapet" :laughing025
Her hos meg dømmes ingen, iallefall :Heartred Så deilig med nyoppusset hjem! Der har jeg også vært, for noen år siden :knegg:
 
Back
Topp