Sette igang fødsel selv..

Trudee

Glad i forumet
Da har vi prøvd det eneste som visstnok skal ha noen effekt for å sette i gang selv. En god gammeldags tur i høyet! ;) kjenner jeg er møkk lei nå å vil bare bli ferdig! Så med bronkitt/lungebetennelse og et underliv som er litt preget av situasjonen, kan man si at dette var frivillig tvang ;) ikke noe å hente for min del, men mannen var fornøyd og forhåpentligvis hjelper det på!

Flere som har begynt å prøve forskjellige kjerringråd for å fortgang i ting? :)
 
  • Liker
Reactions: RAB
Hehe, her kan han bare se langt etter hopping i høyet:p
Men syns jeg har lest at det tar noen dager før det funker.

Ingen kjerringråd brukt her, vil dessuten ikke ha han ut ennå;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum
 
Jeg venter til 1. januar med å prøve kjerringråd. Så fort vi prøver på noe sånt som deg nå så sitter jeg med maserier hele kvelden:( ikke noe jeg anbefaler når jeg vil hu skal holde seg inn litt til...
 
Nei har egentlig ikke tenkt noe på det,blir ihvertfall ikke før i morra i så fall,men noe sex blir det ihvertfall ikke....
 
Ja, det hjelper bare på modningen så tar som regel noen dager viss en ikke er moden fra før. Burde prøve å få til et par ganger idag sånn at det kanskje funker. Har hørt at man trenger noen ganger hyppig sånn at en får nok av hormonet i sæden. og ellers satser jeg på å hvile i gang fødselen :) Kjenner kroppen min såppas at å føde før 2013 rekker jeg ikke, så her er prøvinga begynt ja :)
 
Min jordmor kunne fortelle at å få lik mengde av d hormonet som er i pillene og sæden, måtte man ha seg 4ganger etter hverandre og ikke noe av sæden måtte renne ut :p da tenkte jeg, jo jøss! Håper noen av kjærringrådene virker for deg/dere som er klar til å få de ut ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Tenker at dette i hvert fall har en sjangs til å fungere, da lakserolje, rødvin og hvitløk ikke høres verken bra ut :p Har heller ikke stor tro på å slite seg fullstendig ut før "5-mila" ;)
 
Tenker at dette i hvert fall har en sjangs til å fungere, da lakserolje, rødvin og hvitløk ikke høres verken bra ut :p Har heller ikke stor tro på å slite seg fullstendig ut før "5-mila" ;)

Har all tro på at sex fungerer, for noen ;) med førstemann prøvde jeg masse kjærringråd. Ingenting funka ble bare sliten. Eneste kjærringråde jeg virkelig likte var å spise annanas :p funka ikke men eeelsker annanas :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Her er det mye hopping i høyet ! Begynner og bli møkk lei , men etter en uke sammenhengende måtte jeg ha en dags hvile :p Men blir nok bare å kjøre på igjen nå ;P Vil ha han ut så jeg slipper og slite de siste ukene på skolen og få mer fravær enn nødvendig ....
 
Prøvingen starter i dag den. vil ikke fremskynde noe nå før nyttår :D
 
Blir ikke noe hopping i høye her... for han tørr ikke.... syns det virker skummelt å vi vil jo egentli ikke ha junior ut enda. har termin 11 januar og håper han holder seg inne til da og kanskje gjerne lengre(UL termin er den 13 da men jeg går etter den personlige siden jeg vet hvilken dag han ble til)... Hadde fostervannslekkasje i uke 27 å da syns han det i alle fall virker skummelt å skal styre på der nede...

Men har ei anna kjenning av meg som fikk i sommer/høst tre uker før termin da fødseln startet noen timer eller dagen etter hun var ute å prøvde å måkke sny... så kanskje det du skal prøve på? om dere har sny da... hvis ikke kan du jo prøve å gjøre noe anna lignende...
 
Vaske vinduer har jeg hørt skal gjøre susen :rolleyes: men tror vi heller koser oss litt i kveld jeg :cool05
 
Sist prøvde jeg massevis med kjerringråd... :p
Spiste kryddret mat, kjørte rundt i bilen i masse humper, kanel, og selfølgelig massevis med sex, pluss masse mer jeg ikke kommer på nå...
Mannen min var strålende fornøyd han. Han hadde jo sex flere ganger om dagen fra 2 uker før termin, til 11 dager etter termin :p
Haha, så ikke noe funka sist. 11 dager over kom frøkna ut...

Så denne gangen sitter jeg heller bare å venter :)
 
Jeg har heller ikke prøvd noe enda :p
Men jeg og ektemannen min har avtale om at ikveld etter oppskytingen, så skal vi kose oss :)
For målet vårt var å komme til 2013, og det gjør vi nå, så vi er kjempe fornøyd, selv om jeg bare er i uke 37+4 :)
Men kommer ikke til å provosere frem fødselen med vilje, men ha litt kvalitetstid med ektemannen min vil jeg ja :)
 
  • Liker
Reactions: RAB
Her blir det muligens en liten akt etter nyttårsrakettene, men ikke noe mer enn det....andre kjerringråd tror jeg ikke på.
 
  • Liker
Reactions: RAB
Eg er 39+4 og er veldig klar for å gjera det meste for å få i gang noko etter midnatt i kveld! :)
Blir spennande å sjå om det skjer noko snart! :)
 
Høres ut som det blir endel fornøyde kommende pappaer på nyåret!!
 
Jeg er så fornøyd med å være kommet til 2013 at jeg har ikke tenkt på å begynne med så mange aktiviteter for å få han ut. Nå er det jo ikke så mye jeg klarer uansett, så tror jeg satser på å sitte helt i ro og kjede han ut..
 
Jeg er så fornøyd med å være kommet til 2013 at jeg har ikke tenkt på å begynne med så mange aktiviteter for å få han ut. Nå er det jo ikke så mye jeg klarer uansett, så tror jeg satser på å sitte helt i ro og kjede han ut..
Hehe, tror jeg prøver på det samme;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum
 
Jeg vet ikke hvordan vi skulle fått det til, har så diger mage at det er ikke bare å legge seg oppå og med bekkenet mitt orker jeg ikke å "skreve over". Ikke tror jeg det er plass heller, har nok norsk rekord i bollemus! Nei, fysj, her får jeg ty til andre midler både når det gjelder sengekos og for å få ting i gang....
 
  • Liker
Reactions: RAB
Back
Topp