SeptemberJentenes Jubeltråd:)

Åååh, dette er akkurat den tråden jeg trenger! [emoji173]️ Et sted hvor vi kan endre fokus fra bekymringer til jubel! Dagens jubel: hver test jeg har tatt er faktisk sterkere [emoji7]

Håper flere vil bruke denne tråden mer aktivt, slik at vi slipper å bli påminnet om alle beskymringer vi har/får. Misforstå meg rett, jeg startet selv en tråd ang. bekymringer, og tenker det kan være godt å diskutere rundt det temaet også. Jeg vil derimot prøve å bruke denne tråden mest fra nå, slik at jeg forhåpentligvis kan nyte tiden fremover litt mer[emoji173]️
 
Så sykt spennende at det nærmer seg TUL for noen av dere! [emoji173]️ I dag gledes det over denne fine stigningen av hcg [emoji7] ImageUploadedByBV Forum1483806840.561492.jpg
 
Er helt enormt glad for varmelakenet som jeg fikk av kjæresten til jul, setter det på 30 min før jeg finner senga, og så skrur jeg av. Har vært frostig på kvelden i fire uker nå, men dette her er rett og slett helt fantastisk!!!!! Hipp hurra for omtenksom kjæreste :-D
 
Magen vokser, i dag tidlig kjente jeg kulen nedi bekkenet tror jeg [emoji173]
Litt morsomt å følge deg, for vi ligger jo helt likt! Merker det begynner å komme litt mage her også, og tror jeg merker toppen av livmoren rett under skambenet :)
 
Jeg jubler for mannen min!! :D

Jeg var vist litt sulten etter middag, og han skulle handle etter han hadde kjørt svigermor hjem. På handlelisten stod de tingene vi skulle ha, og så skrev jeg opp pommes frites fra Mc Donalds og butter chicken fra den indiske sjappa vi bruker - med masse smilyer bak. Men bare som en spøk altså.

Og tror dere ikke mannen kom hjem med burger og pommes frites!! :D Jeg pleier ikke være så glad i Mc Donalds burgere, men fy det smakte godt!

Jaja.. får la være å spise for to i morgen. Han kom nemlig også hjem med en pose sjokolade :p Mannen min <3
 
Jubler for at jeg og familien + svigerfamilie og samboer er friske. Og ønsker og juble over ett nytt friskt tilskudd om 9mnd for håpentligvis <3
 
Back
Topp