Seks ukers kontroll etter fødsel

Har du ikke fått innkalling til gu på sykehuset? Man får det automatisk når man har tatt ks. Jeg fikk ark med time og sånt når jeg dro fra sykehuset.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Nei... :S Ikke fått noe beskjed om oppfølging rundt KS i det hele tatt.. Eneste jeg har fått er time til enda en sukkerbelastningsprøve om 3 mnder :S Men, min gu var overlege på ullevål før og har jo utført KS tusenvis av ganger så da er det sikkert ok at jeg går til ham da :)
 
Nei... :S Ikke fått noe beskjed om oppfølging rundt KS i det hele tatt.. Eneste jeg har fått er time til enda en sukkerbelastningsprøve om 3 mnder :S Men, min gu var overlege på ullevål før og har jo utført KS tusenvis av ganger så da er det sikkert ok at jeg går til ham da :)

Åja! Så rart! Jeg fikk beskjed om at siden det ble ks så trengte jeg ikke å tenke på den 6 uker kontrollen siden da ble det oppfølging automatisk. Så fikk jeg brev med time før jeg dro fra sykehuset. Men da går det sikkert bra at du går til han da:)
 
Åja! Så rart! Jeg fikk beskjed om at siden det ble ks så trengte jeg ikke å tenke på den 6 uker kontrollen siden da ble det oppfølging automatisk. Så fikk jeg brev med time før jeg dro fra sykehuset. Men da går det sikkert bra at du går til han da:)
Det er igjen så forvirrende at det er så forskjellig praksis rundt om.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det er igjen så forvirrende at det er så forskjellig praksis rundt om.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det er veldig forvirrende! Man skulle tro det var litt mer likt rundt i norge når det gjaldt fødsel og sånt!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Her i Stavanger er der ingen oppfølging på sykehus etter ks. Jeg har hatt 2ks nå, og 6ukers kontroll foregår hos fastlegen min. Eneste oppfølging fra sykehus her er er skriv man får i posten med spørsmål om hvordan arret har grodd etter ca.4uker.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp