SavnerBarn!´s dagbok!

SavnerBarn!

Elsker forumet
Får starte opp en ny dagbok her da, siden den andre er blitt borte?!?
Finner den vartfall ikke igjen. lenge side jeg har skrevet...[&o] ikke vært helt i "humør"...

Litt om meg, sambo og ting og tang![;)]:

Har prøvd i over 3 år nå. (3,5 ca) Vært sammen i 5 år, samboere i 4,5 år. Jeg er 27 år og han er 30 år.
Var på forsamtale for prøverør i begynnelsen av februar. Og da fant de en polypp i livmoren som de fjernet 3.mars. Så måtte jeg da vente 2 mnd før jeg fikk bli gravid igjen.
Fikk også på forsamtalen påvist at jeg har nedsatt funksjon i eggstokkene. Noe jeg ikke har vist tidligere, har trodd alt var bra, både med meg og sambo.(Han har levert spermprøve som var bra[:)])
Måtte også gå ned 15 kg (ganske forventet egentlig[&o] desverre). har gått ned 10 til nå, så mangler bare 5.
Så håper jeg klarer det frem til mai, juni, så jeg kan komme igang med forsøket da!

Alt dette sliter en del på meg, og merker jeg ofte "lukker" meg inne. tror ingen merker noe(?), så skjuler det godt...[&o]
Ingen som har nevnt noe vartfall. Blir veldig for trist, lei og litt sinna...[:o] Også blir jeg da enda mer lei meg når jeg blir det... SÅ en ond sirkel.
Har begynt å hjelpe litt de siste ukene når vekta har redusert seg, og jeg ser forsøket nærme seg...[:)]

Så når jeg har et par kg igjen skal jeg ringe til fertilitetsklinikken og ned til enda en samtale, for å bli vist sprøyter og alt sånn. Kunnr fått all den infoen sist, også bare ringe og få resept når tiden var inne, men syns det var greit og få infoen litt nærmere forsøket så jeg kanskje kunne hugse litt![:D]

Så med andre ord, er ganske lei av å vente nå!!!! Og ikke kjempe tålmodig fra før heller![;)][8D]

Skal prøve og skrive her litt oftere nå når det nærmer seg.

Er stadig innom og leser her selv om jeg ikke alltid etterlater meg "spor".[;)]
Er veldig greit å vite hva man kanskje må forbrede seg på å gå gjennom. Alt fra det værst tenkelige til det beste.
har ingen i nærmiljøet av veninner eller familie som strever med å få barn, så er liksom ingen å snakke med om det. De forstår ikke hvordan det er. Selv om de prøver veldig mye. Og støtter meg.
Er kun mamma, svigerinna mi (søstera til sambo) og en veninne som vet at vi skal igang med prøverør. og ingen av de har noe problem som helst med å få barn.

Tårene renner mens jeg leser ganske mange dagbøker (og tråder) her inne...[:(]
Syns så ufattelig synd på de som må gjennom flere prøverør uten å lykkes...[&o]


Får gå å legge meg. Så skal jeg skrive mer siden![:)]

[:)]GOD NATT!![:)]
 
Gratulere med NY dagbok SavnerBarn!
Ønsker deg lykke til, håper dere kommer raskt i gang!![:D]
 
ORIGINAL: siwro

Gratulere med NY dagbok SavnerBarn!
Ønsker deg lykke til, håper dere kommer raskt i gang!![:D]


Takk for det! [:)]
 
Back
Topp