Savne magen?

Jozo

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Har en god stund vært klar for å få kroppen min tilbake igjen, men i går slo det meg at snart forsvinner magen, om jeg blir satt i gang på max overtid er det bare 31 dager igjen med magen☹
Kommer du til å savne babymagen?
 
Tror ikke jeg kommer til å savne magen i det hele tatt :p Her blir det planlagt keisersnitt på mandag så maks 7 dager igjen med magen...jeg savnet ikke magen etter storesøster, så gleder meg bare veldig til å få kroppen min tilbake :) Tror kanskje at man savner magen mer om man har følt seg komfortabel med den i utgangspunktet.
 
Tror ikke det. Gjorde ikke det sist, men var litt rart at alle spark og bevegelser i magen tok slutt da :)
 
Jeg savna magen sist. Sparkene og det at jeg følte meg flott med gravidmage. Kan være at det var bare en del av «barselblusen» som jeg fikk når jeg kom hjem fra sykehuset for da var det kaos i følelsene:joyful: Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til å få kroppen min tilbake siden ting begynner å bli tungt:sorry:
 
Jeg har en følelse av at jeg kommer til å savne magen og bevegelsene.
 
Jeg kommer til å savne magen og sparkene, men ikke alle tilleggsplagene som vann i kroppen, følelsesløse hender, tissatrengt hvert 5. min, dårlig søvn etc. Får bare minne meg selv på det.
Gleder meg til å bli ferdig nå!
 
Jeg kommer ikke til å savne magen :p blir deilig å ikke ha den i veien når jeg beveger meg!
 
Magen i seg selv og det spesielle med å gå gravid vet jeg at jeg kommer til å savne. Men ikke alle vondtene den drar med seg...

Men rart, får man glemmer fort hvor ubehagelig og til tider vondt det er med stor mage. Jeg vet at etter 4 mnd med baby på utsiden vil jeg sende lange misunnelige blikk etter gravide kvinner:wideyed:;)
Helt håpløst laget tydeligvis:rolleyes:
 
Jeg føler meg stortsett ganske fin med magen så kommer nok til å savne den:) skal bli godt slippe plagene som følger med da:)
 
Kommer så absolutt ikke til å savne den. Har aldri likt å gå gravid. Hvis jeg ser noen som er gravid når jeg selv ikke er det føler jeg bare sympati. Ikke savn.
 
Tror ikke det [emoji85] Jeg lengter hver natt etter å sove på magen!
 
Jeg føler meg fin med magen og synes det er hyggelig å kjenne spark og bevegelser fra babyen, så jeg kan tenke meg at jeg kan føle meg litt tom uten magen. Lurer også på hvordan kroppen vil se ut når den er borte, for jeg har nok blitt en god del rundere enn jeg var før jeg ble gravid, men det synes ikke så godt med magen... [emoji2]
 
Kommer til å savne babymaten og all følelsen av liv inni den :Heartred
Savnet den mye sist svangerskap.
 
Sist savnet jeg magen, det var først etter svangerskapet jeg innså at gravidmagen egentlig var ganske fin :p Tror nok jeg kommer til å savne magen denne gangen også :)
 
Jeg synes det er utrolig koselig å gå gravid. Er fasinerende å se alt kroppen min kan og det å bli kjent med Lille i magen. Er heller ikke lei enda, så går helt fint at det er 3 uker til termin:)
 
Back
Topp