Satt i gang 34+5

Da er jeg klar for å oppdatere..
Fikk som sagt ballong kl 18 tirsdag kveld. Kjente murring gjennom hele natten, og litt små rier på morningen. Ble tatt nye blodprøver onsdag morgen, de var blitt værre, så de ville få fart på fødselen.
Fikk første pille samtidig som jeg beholdt ballongen kl tolv onsdag formiddag, hadde 1 cm åpning. Kjente nesten umiddelbart at ting tok seg litt opp. Måtte begynne å puste meg igjennom riene. Kl 18 var det klart for pille Nr 2. Hadde no 3 cm. Først tok de ultralyd for å se hvordan hun lå, da lå hun i tverrleie. De gjorde 3 forsøk på å snu henne. ( brutalt)
Planen var å få henne enten i hode eller seteleie, gi meg drypp samtidig og ta vannet. Det hadde hun ingen planer om. Klokken 21 onsdag kveld ble det bestemt at det ble keisersnitt. (Min største frykt!)
Klokken 00.08 torsdag 23.08.18 ble lille Saga på nøyaktig 2000g og 44cm født. I uke 34+5
 
Last edited:
Gratulerer så mye [emoji173] Håper keisersnittet gikk bra og at du kommer deg fort! Hørtes ut som en tøff opplevelse...
 
Gratulerer :D
Saga har en fantastisk bursdag da, jeg har hatt stor glede av den dagen så langt i livet :)
 
Gratulerer så mye [emoji1][emoji64]
Håper du kommer deg raskt etter keisersnittet og at det går bra med både deg og baby [emoji4]
 
Gratulerer[emoji173]️
 
Gratulerer [emoji173]️ håper det går bra med dere begge!
 
Gratulerer så mye [emoji178]
 
Gratulerer så mye! :)
 
Back
Topp