Samsover dere eller sover babyen i egen seng på natten?

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Her samsover vi foreløpig. 5 uker er han :)
 
Samsover og har grindseng uten kant rett ved siden av.. så legger lillemor der også.. 5 uker..
 
Vi samsover :) Han er to uker nå.. Får se hvor øenge vi fortsetter med det, men blir nok sikkert en liten stund.. Gjør det mest fordi at jeg skal få den søvnen jeg kan ila natta, er kun våken for å legge han til puppen :)
 
Sover i samme seng som oss :)
 
De sover i grindsengen sin på vårt rom, tør ikke sove med de i sengen!
 
Sover i sprinkelseng. Men av og til han sovner på brystet mitt eller armkroken hvis han er urolig:)
 
Samsover ❤ Sånn får vi begge mest mulig søvn :)
 
Samsover....... Men er helt utslitt av det. 8 uker i dag og vi starter leggerutiner i egen seng i kveld. Vi får se hvordan det går :p blir vel tilbake til armkroken etter litt protest..
 
Samsover :) ligger i babynest i mellom oss.
 
Samsover. Vurderer å begynne å innføre senga til kveldsduppen snart, men hun våkner fort når hun legges ned. 1 måned nå!
 
Samsover her også. Bedside crib står foreløpig til pynt. :p
 
Sover første runden i bedsidecriben og resten samsover vi :)
 
Samsover her også. Bedside crib står foreløpig til pynt. :p

Haha, her også!! Skulle på død og liv kjøpe bedside crib, looooovte mannen at jeg skulle legge babyen der osv når han fant ut at jeg hadde kjøpt ny seng.. haha, han har sovet med meg hver natt og blir 8 uker imorgen :p nå har jeg tatt med den ut i stua for å bruke den som vugge på dagen, ellers så blir den bare liggende til pynt og så vipps er han for stor/tung til å ligge i den :p skal øve han på å sove i egen seng når han er 3 mnd :) eller no..... Hehe
 
Sover som regel før første ammerunde i egen sprinkelseng som står inntil vår seng, samsover resten av natta, mest fordi jeg er for trøtt til å legge han tilbake. Av og til i nestet, av og til i armkroken. 8 uker nå :)
 
Har bedside crib. Legger meg når hun sovner på kvelden. Fungerer bra, men hvis mannen drar tidlig blir det litt samsoving på morgenkvisten. Vi har bare 140 seng. Syns det er litt skummelt å ha hun i sengen når begge sover :/
Merker jeg gjerne skulle hatt større seng så vi kunne samsovet :)
 
Samsover. Han har egen seng ved siden av som han sover i av og til, men i all hovedsak ligger han sammen med oss
 
Vi legger han i bedside crib når han sovner på kvelden. Prøver å legge han tilbake etter første mating på natten og det går som regel bra. Når han våkner i sju halv åttetiden på morgenen pleier vi å ha han i vår seng. Hvis han ellers krever kos og nærhet hender det at vi har han i sengen vår hele natten :)
 
Jeg prøver ha lille i egen seng, men han sover mye bedre hos meg. Så første runde er som oftest i min seng, men etter mat og bleieskift på natta så flytter jeg han over. Det godtar han, for da er han omtrent i koma
 
Back
Topp