s Hvor mange timer søvn?

Så bra!
Her var det 2330-0345 og 0430-0730. Sov bare 30 min på kvelden i går.
Oioi. Begynner å ligne noe nå :) Vi får iallefall nok antall timer søvn når det er sånn. Gjør meg ikke noe å måtte opp og amme, bare vi får sove igjen etterpå :)
 
I natt fikk hun mat kl.23, la henne i senga, men hun sovnet ikke helt med en gang. Jeg sovnet før 24.00 og våknet av at hun skulle ha mat 05.30!! Ny rekord og veldig deilig :D er sikkert engangstilfelle, men veldig deilig uansett!
 
Oioi. Begynner å ligne noe nå :) Vi får iallefall nok antall timer søvn når det er sånn. Gjør meg ikke noe å måtte opp og amme, bare vi får sove igjen etterpå :)
Det er helt sant! Jeg sovner så fort hun sovner, så jeg fikk nok timer i natt. Men, vi sto ikke opp før 11 faktisk:p Hun sovnet etter morgen-ammingen:D
 
Det er helt sant! Jeg sovner så fort hun sovner, så jeg fikk nok timer i natt. Men, vi sto ikke opp før 11 faktisk:p Hun sovnet etter morgen-ammingen:D
Sove til 11 faktisk :D hun har begynt å forstå hvor deilig det er. Jeg skal minne lille trille her på at det er lørdag i morgen. Og på lørdager er det godt å sove lenge :D
 
For en deilig natt! Lille sov fra ca 22 (husker ikke akkurat, for jeg så på TV) - 02:40. Også igjen til kl 06:00. For så å sove til nå (09:00) :)

Mammaen er et nytt menneske!
 
Hun sov omtrent hele dagen igår, så hun var våken fra 21-02. Etter det var hun våken omtrent hver time, mest pga mageknip :( Søvn begynner å bli ett fremmedord for meg :p
 
Super natt her! Lille spiste kl20, også sovnet han rundt 22 i sofaen med oss. Vi pleier og vekke han når vi legger oss og gi mat for å "fylle" opp for natten. Men igår så sov han igjennom bleieskift og alt så vi lot han bare sove. Og om mulig våknet han ikke før 0415 for mat! Så sovnet vi i 5-tiden og sov til ca 0930 med et par runder med sutten bare innimellom. La dette fortsette, for dette kan jeg like :)
 
Back
Topp