Søvnløs

noen andre som er stuptrøtte men ikke får sove? Våkner etter bare å ha sover en time eller to prikker i hele kroppen og føler jeg har restless body og ikke bare restless legs. Mest i armene. Kjenner jo at jeg er trett men får ikke sove :wtf:

Samme her, sovnet som en Stein før kl 22.00 men nå lysvåken, men trøtt:/

Samme her, sovnet som en Stein før kl 22.00 men nå lysvåken, men trøtt:/
Var oppe å spiste i meg 3 rundstykker med smør og salt :p

Har gått på lavkarbo en god stund før jeg plutselig fant ut at jeg er gravid. Tårer ikke kjøre lavkarbo i graviditeten og Guri så digg det var med de rundstykkene!!

Har gått på lavkarbo en god stund før jeg plutselig fant ut at jeg er gravid. Tårer ikke kjøre lavkarbo i graviditeten og Guri så digg det var med de rundstykkene!!

Var egentlig sulten i natt jeg også.. må virkelig finne noe jeg skal spise som ikke gjør meg gedigen. :hilarious: Er sulten hele tiden.

Åssen blir du under graviditeten med lavkarbo da? Falt av for en stund tilbake og har planer om å komme tilbake på lavkarbo.

Åssen blir du under graviditeten med lavkarbo da? Falt av for en stund tilbake og har planer om å komme tilbake på lavkarbo.

Jeg velger å ikke kjøre lavkarbo i graviditeten men ikke høykarbo heller. Vil holde fokus på å få i meg mer grønnsaker og frukt og bær en brød og annen stivelse. Men jeg kjenner at jeg er ganske sulten hele tiden.. merket at selv om jeg gikk på lavkarbo når jeg fant ut at jeg var gravid var jeg ikke lenger tilfreds når jeg hadde spist. Går tilbake til lavkarbo når jeg er ferdig og amme :)

Jeg også! Stuptrøtt kl 22 og sovner fort. Så våkner jeg kl 4 og får ikke sove mer! Skikkelig frustrerende!

Samme her! Ekstremt trøtt/sliten, men ligger våken om natta og er skrubbsulten. Står opp for å spise og går på do. Kjempefrustrerende!

søvn er oppskrytt :p Spøk til side, idag har jeg faktisk sovet!

Samme her!! Såå trøtt, men får ikke sove sånn som jeg er vant til.. Jeg klarer å sovne, men våkner hyppig og har masse sære drømmer o_O

Har begynt å våkne skikkelig tidlig, før vekkerklokka som ringer kl 06... :shifty:

Back
Topp